Saçmalayan Kurtlar Vadisi

Aslına bakarsanız ilk günden de o kadar mantıklı bir dizi değildi ama o kadar mantıksız da değildi. Özellikle güncel olması ve olayların iç yüzünü gösteriyormuş gibi olması çok cazibeli geliyordu.

Ekranlara geldiği ilk günden beri hiç kaçırmamış biri olarak diyebilirim ki; kaliteli ve heyecanlı bir diziydi. Di'li geçmiş zaman kullanmamın nedenini şimdi açıklayacağım.

Dizileri sevmem. Aslına bakarsanız bağlayan hiçbir şeyi sevmem. Ne bir şeylere bağlanmayı, ne de bir şeylerin bana bağlanmasını severim. Bu bir dizi olsun, bir çocuk olsun farketmez.

Kurtlar Vadisi başlarken sadece bakmak istedim ama bir türlü kopamadım. Sevdim. Hani insan sevdiğinin kusurlarını görmez derler ya işte ben de öyle at gözlüğüyle yıllarca seyretmişim. Nasıl mı anladım: geçen sezon finalinden itibaren bıraktım, bırakınca doğal olarak kusurlarını bulmaya çalıştım, elbette pişman olmamak için. Bir sürü saçmalık buldum. Sonradan anladım ki aslında eskiden de öyle iyi değilmiş, ama ben görememişim.

Tamam saçmalıyor, abartıyor ama saçmalık da bir yere kadar. Son bölümlerde iş iyice çığırdan çıkmaya başladı. Abdülhey'in ölüp dirilmesi, Memati'nin başkan olması ve Polat'ın hiçbir şekilde kurşun yememesi işin suyunu çıkardı.

Şimdilik iyi gidiyor çünkü karşısında biri yok. Türk Telekom gibi o da tek oynuyor kendi alanında. Eğer adam akıllı bir rakip çıkarsa karşısına çok kan kaybedecek.

Vay be! İyi ki de seyretmiyormuşum. Herkes onu seyredip vaktini boşa harcarken kitap okuyor olabileceğimi düşününce ne de güzel duygular bürüyor içimi. İnşallah rabbim bana hep yaptığım yanlışların içinden çıkıp dışarısından bakmayı nasip eder.

Yorumlar

  1. Conilerden nasıl aldılar intikamımızı ama...(Kurtlar vadisi ırak)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)