Firefox'u 3.6.4'e Güncelledim

Mandriva 2010.1 RC2 kullanıyorum. Baktım ki Firefox'un yeni sürümü çıkmış deneyeyim dedim. Firefox'un sitesinden Linux için olan son sürümü indirdim. tar.bz2 uzantılı dosyanın içinde kurulum için bir şey yok anladığım kadarıyla. İnternette de aradım "kurmanıza gerek yok, tıklayın çalışıyor" diye yazıyordu.

Tabi ben bununla yetinmedim. Belki yanlış bir şeydir ya da daha kolay bir yolu vardır ama ben şu şekilde yaptım:

/usr/lib içindeki firefox-3.6.3 dizinini sildim ve yerine yeni indirdiğim arşivden çıkan dizini kopyaladım. Adını da firefox-3.6.3 olarak değiştirmek zorunda kaldım. İndirdiğim dizinde fazladan şeyler de var. Yalnız şu an güzel çalışıyor Firefox. Temalarım ve yer imlerim de kaybolmadı. Bir sorun olur diye sildiğim dizinin bir kopyasını da sakladım.

Bu işlemin öncesinde birçok şey denedim ama işe yaramadıkları için buraya yazmaya gerek yok.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)