George Bush Evimize Geldi

George Bush, iki devlet başkanı ve birkaç seçkin gazeteci evimize geldiler. Evimizin salonunda oturdular. Biraz konuştular. Onlar konuşurken korumalar bahçede bekliyorlardı.

Bush'un Kürtçe konuştuğunu görünce şaşırdım. Türkçe ve Kürtçe bildiğini de öğrenmiş oldum. Kendisi söyledi Kürtçe'yi daha iyi konuşuyormuş.

Konuşmasını dinleyenlerden biri sözünü kesince hemen bir koruma içeri girdi ve Bush'a konuşandan rahatsız olup olmadığını sordu. Kulağında kulaklık vardı. Hani Hollywood filmlerinde olur ya işte ondan.



Devlet başkanlarından biri, Bush'un istediği gibi konuşmadığı için korumalar alıp onu diğer odaya götürdüler. Akibetini bilmiyorum.

Oturanlar dağılınca ben ve Bush yalnız kaldık. Korumalardan korkmuş olacağım ki namaz kılmak için izin istedim. Önce olmaz dedi ama ben "zaten abdestliyim, hemen şurada kılacağım" deyince tamam kıl dedi. "Sen kiliseye falan gitmez misin" diye sordum, "hayır" dedi. "Dindar değilsin o zaman" deyince de "sen de dindar sayılmazsın" dedi bana. "En azından hiçbir zaman namazımı kaçırmadım" diye cevapladım Bush'u.

O kadar gerçekçi bir rüyaydı ki, rüyada George Bush gider gitmez Friendfeed'e Bush'un bizim eve geldiğini yazmayı düşünüyordum.

Kendisinden nefret ettiğim halde çok normal bir insanmış gibi yanına oturup onunla sohbet etmem de olsa olsa rüya olarak yorumlanabilir zaten.

O kadar uzattım ama zaten şu anda başkan o değil ki Obama.

Yorumlar

  1. Herkesin böylesi durumlarda tesellisi ninesidir, derdiki üzerini ört!
    Amenna...
    Modern cagin nineleri; bir cola ic!
    Hayir!
    Modern nineler kirmizi baslikli bebelerin avcisidir,Cocacola ile kandirir!
    Ammaaaa, torun bilir, iki cocacolanin birlesik yazilip sagdan sola yazilip okunusunu, anlami ise Allahyokmuhammedyok!!!
    Hala cola?

    Yaaa gina geldi terk ediyorum..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)