Ana içeriğe atla

George Bush Evimize Geldi

George Bush, iki devlet başkanı ve birkaç seçkin gazeteci evimize geldiler. Evimizin salonunda oturdular. Biraz konuştular. Onlar konuşurken korumalar bahçede bekliyorlardı.

Bush'un Kürtçe konuştuğunu görünce şaşırdım. Türkçe ve Kürtçe bildiğini de öğrenmiş oldum. Kendisi söyledi Kürtçe'yi daha iyi konuşuyormuş.

Konuşmasını dinleyenlerden biri sözünü kesince hemen bir koruma içeri girdi ve Bush'a konuşandan rahatsız olup olmadığını sordu. Kulağında kulaklık vardı. Hani Hollywood filmlerinde olur ya işte ondan.



Devlet başkanlarından biri, Bush'un istediği gibi konuşmadığı için korumalar alıp onu diğer odaya götürdüler. Akibetini bilmiyorum.

Oturanlar dağılınca ben ve Bush yalnız kaldık. Korumalardan korkmuş olacağım ki namaz kılmak için izin istedim. Önce olmaz dedi ama ben "zaten abdestliyim, hemen şurada kılacağım" deyince tamam kıl dedi. "Sen kiliseye falan gitmez misin" diye sordum, "hayır" dedi. "Dindar değilsin o zaman" deyince de "sen de dindar sayılmazsın" dedi bana. "En azından hiçbir zaman namazımı kaçırmadım" diye cevapladım Bush'u.

O kadar gerçekçi bir rüyaydı ki, rüyada George Bush gider gitmez Friendfeed'e Bush'un bizim eve geldiğini yazmayı düşünüyordum.

Kendisinden nefret ettiğim halde çok normal bir insanmış gibi yanına oturup onunla sohbet etmem de olsa olsa rüya olarak yorumlanabilir zaten.

O kadar uzattım ama zaten şu anda başkan o değil ki Obama.

Yorumlar

  1. Herkesin böylesi durumlarda tesellisi ninesidir, derdiki üzerini ört!
    Amenna...
    Modern cagin nineleri; bir cola ic!
    Hayir!
    Modern nineler kirmizi baslikli bebelerin avcisidir,Cocacola ile kandirir!
    Ammaaaa, torun bilir, iki cocacolanin birlesik yazilip sagdan sola yazilip okunusunu, anlami ise Allahyokmuhammedyok!!!
    Hala cola?

    Yaaa gina geldi terk ediyorum..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Allahım sen konuyu biliyorsun, Amin!

Kimi zaman sosyal paylaşım sitelerinde bu cümleye rastlıyoruz. Genel itibariyle şaka olsun diye söylenen bu söz bence son derece tehlikeli ve üzerinde düşünülmesi gereken bir sözdür.

İnsanı yoktan var eden, insanın sahip olduğu her şeyi kendisine veren Allah'tır. İnsan dünyaya gelince bunun farkında olmadan başlar hayata. Yanında anne ve babası vardır ve çocuk olduğu sürece ona her gerekeni onlar verir. Çocuk Allah'ın verdikleri konusunda bir şey görmeden büyümektedir. Bu bilinçle büyüyen çocuk bir yetişkin olduğunda da kendi ihtiyaçlarını kendi karşılamak zorunda olduğunu görmekte ve herhangi bir konumda Allah'ın verdiği bir şeyi gözüyle görmemektedir.

Hayatın yüzlerinden biri olan maddi yüz bunu gösteriyor. Kim çalışırsa elde eder. Bunun karşısında hayat içinde bir de manevi yön vardır ki herkesin bundan haberi yoktur. Bütün insanlar için çok önemli bir sorun olan bu manevi yön genelde dini duygular tarafından baskı altına alınır. Böylece insan, boşluk hissini bu duygula…

Sevmeyeni Sevmek

"Hayırdır evlat, neden bu kadar hüzünlü düşünüyorsun" diye sordu yaşlı adam. Genç, kendisinden beklenmeyecek bir özgüvenle, sesini de yükselterek: "Sen hiç seni sevmeyen birini sevdin mi dayı" diye yanıtladı yaşlı adamın sorusunu. Yaşlı adam bunu beklememiş olacak ki hemen cevap vermedi. Yanındaki gence yarım dönmüş, hiçbir şey söylemeden ona bakıyordu. Genç hayatı boş vermiş gibi olmasa bu bakışlardan korkabilirdi ama tavırları "ben zaten ölmüşüm" tarzındaydı. Kompartımandaki diğer dört kişi de susmuş, yaşlı adamın ağzından çıkacak kelimeleri bekliyorlardı. Yaşlı adam yerini düzeltti, kafasını pencereye doğru çevirerek "sevmiyorsa bırak gitsin" dedi. Sonra tepkiyi ölçmek için gence doğru döndü. Genç yere bakıyordu. Yaşlı adamdan yana hiç dönmedi. Onu ciddiye almamış mıydı yoksa gerçekten yarı ölü müydü belli olmuyordu. Ani bir hareketle kafasını kaldırıp tüm vücuduyla yaşlı adama döndü. Hızlı bir söyleyişle "dayı, sen hiç sevdin mi" …

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

General Mobile Discovery Kitkat sürümüne geçtikten sonra eduroam bağlantısını kuramadım. İnternette aradım ve donanımhaber forumda konuyla ilgili bir mesaj buldum. Çok kısa yazılan mesajı burada resimli bir şekilde açıklamak istiyorum.

Öncelikle Sistem Ayarları'ndan Kablosuz'a giriyoruz. Orada altta duran +'ya basıyoruz. Bu yeni ağ oluştur demek.





Ağ SSID yazan yere "eduroam" yazıyoruz. Hemen altında Güvenlik seçeneğini 802.1xEAP diye değiştiriyoruz. Kullanıcı adı ve şifremizi giriyoruz.



Ardından Gelişmiş Seçenekleri Göster kutucuğunu işaretliyoruz. Altındaki EAP metod seçeneğini TTLS onun altındaki Faz 2 doğrulaması'nı da PAP diye değiştiriyoruz.



Hepsi bu kadar. Kaydet dedikten sonra eduroam'a rahatlıkla bağlanabilirsiniz.