Okumayı Sürdürenler Başarılı Olur

Genelde ilköğretim çağında okumayı seven çocukların, ergenlik çağıyla birlikte ilgilerinin dağıldığı, günümüzün teknolojik araçlarına ilgi duydukları, bu nedenle de okumayı bıraktıkları gözleniyor. Elbette nedenler bu kadar da değildir. Yaşam koşulları, özellikle de orta öğretim çağından sonraki üniversite sınavı, çocuğun yolunu kesen, çocuğa okumayı unutturan etkenlerdir. Aslında okumayı sürdüren çocukların sınavlarda daha başarılı oldukları bir gerçektir. 


Bence de okumayı sürdüren bireylerin hayatta daha başarılı oldukları bir gerçektir. Daha ne diyeyim? Bu sözlere ne ekleyeyim?

Sudan bahanelerle okumayı erteleyenlere duyurulur!

Yorumlar

  1. kardeşim ilkokulda ikn hiç sevmezdi okumayı. çok çabaladım ona sevdirmek için. ilgisini çekebilecek kitaplar hediye ettim falan. en sonunda sevdi :) hatta şimdi agatha christie kitapları koleksiyonu yapıyor!

    YanıtlaSil
  2. Ben küçükkende okumayı çok severdim , halada öyle ve ezberlerdim) ama, başarılı olduğum söylenemez nedendir bilinmez)Hayırlı günler kardeşim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)