Selvi Boylum, Eşek Gözlüm

Erkeğin de kadının da uzun boylusu makbuldür. Yalnız öyle her uzun boylu olana selvi boylum demek de doğru olmaz.

Mesela az önce sokakta gördüğüm bir genç bana selvi boylum yerine eşek boylumu hatırlattı. Çünkü boy ile çocuk arasında acayip bir tezat vardı. Sanki eskiden sakızmış da, bir şımarık kız onu uzatmış da uzatmış. Yok öyle demeyin. Tamam ben uzun boylu değilim ama hiç uzun boyluları kıskandığımı hatırlamıyorum. Hem ben, boy ile zekanın ters orantılı olduğuna inananlardanım.

Söz boydan açılmışken benim asıl demek istediğim şu olabilir: Hocamla dolaşırken bir dershanenin yanından geçtik bir gün. Hocam bana baksana zamane gençlerine, kafalarını kullanmadıkları için nasıl da uzuyorlar dedi. Düşündüm de bana gerçeklik payı yüksek geldi. Bu, boyu uzun olan herkes kafasızdır demek olmuyor. Yalnız kafayı çalıştırınca boy ve saç gibi şeylerin bundan biraz rahatsız oldukları da bence kesindir.

Gençliğin sorunlarına hiç girmeyeyim; anlatırsam bitmez. Okumuyorlar, düşünmüyorlar. En önemli sorunları bu. Tabi bunları yapmayınca da vücudun tüm enerjisi onlara santimetre olarak geri dönüyor. E kalkıp bunlara boyun eşeklikten uzamış dediğinde de kızıyorlar.

Be hey okumayan, düşünmeyen, hayatının en güzel dönemlerini boş hevesler peşinde koşarak harcayan eşek, sen bu güne kadar eşeklikten başka ne yaptın da sıfatına kızıyorsun.

Yorumlar

  1. İlim öğrenen talebeler bak hep vasattır. Ama top peşinde vs. koşan gençler daha çok gelişiyor haliyle.

    YanıtlaSil
  2. Kafa çalışınca boy duruyor diyorsunuz yani :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)