Tilkinin Döndüğü Yer: Ubuntu

Kde dedim, Arch dedim, Pacman dedim, Mandriva dedim sonunda yine Ubuntu'ya kaldım.

Dün aniden gelen bir ilhamla istikametimi Debian'a çevirdim. Debian iyidir, hoştur, anadır, hızlıdır, kararlıdır dedim ama o da olmadı.

Malum ben gencim. Yaşlı abilerim gibi kararlı sürümünü kullanamam. Kullansam kullansam testing kullanırım dedim. Fortran Abi'nin verdiği linkten testing kde cdsini indirdim. Bölümleme kısmında hata aldım. 5-10 kere denedim ama başaramadım. Sonra yine Fortran Abi'nin tavsiyesiyle testing 1. cdyi indirdim. Gerçi Fortran Abi bana dvd ile dene demişti ama vaktim olmadığı için onu denedim. Ne yazık ki yine aynı hatayı aldım. Seçtiğim bölüm üzerinde ext3 veya ext4 oluşturalımıyor diye hata verdi.


Gece yarısını geçti hala uğraşıyordum. Baktım olacak gibi değil, yine ani gelen bir kararla Ubuntu 10.04 kurdum. Güzel dağıtım. Her ne kadar artık Kde kullanmaya karar vermişsem de sanırım Ubuntu'nun istikrarından dolayı uzunca bir süre Ubuntu kullanacağım.

Beni bu seçeneklerle dolu Gnu/Linux dünyasıyla tanıştıran Rabbime kerneldeki satırlar sayısınca şükürler olsun.

Yorumlar

  1. Kendimden biliyorum bu değişim epey bir süre devam edecek :)

    YanıtlaSil
  2. Evet haklısın. Atıp tutuyorum ama Slackware içimde kaldı.

    YanıtlaSil
  3. Hayırlısı ne ise o olsun ama mandriva 2010.1 çıkarsa ne yapacaksın :)

    YanıtlaSil
  4. Son haberleri okumadın galiba. :) Mandriva'da önemli sorunlar var.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)