Blog Yazmak Zor İş

Yazı yazmak güzel bir şey. Hiç kimse okumasa da rahatladığınızı hissediyorsunuz. İçini dökmek, teşbihte hata olmasın, psikologa gitmek gibi bir şey...

Bu nedenlerden, ara sıra bir şeyler yazmayı düşündüm. Yazarım, yazdıkça anlama kabiliyetim artar diye bu blogu açtım. İlk başlarda epey bir yazdım. Yazı olarak pek bir değer arz etmeseler de benim için değerliydiler.

Yazmaya başlarkenki performansım, yaz sıcaklarının başlamasıyla, daha doğrusu bastırmasıyla düştü. Ramazanla birlikte durma noktasına geldi. Ramazandan sonra düzelir diye umut ediyordum ama olmadı. Düşük bir performansla seyrediyordum ki girdiğim DGS sınavı bana örgün öğretim olarak meyve verdi.


Okul okurum, zamanım olur, bazen yine yazarım falan diye düşünüyordum. Hiç de öyle değilmiş. Okul tüm zamanımı sömürmeye başladı. Sekiz saatten az uyumuyorken şimdi yedi saat uykuya hasret kaldım. Bırakın yazmayı, okumaya bile vaktim kalmadı ve bu daha okulun başı. Daha vizeler falan uzakta.

Abartıyorsun demeyin, DGS ile yerleşenler bilir; okula yeni başlamış gibi değilsiniz. Aynı zamanda hem birinci sınıfı hem de ikinci sınıfı okuyorsunuz. Bu, haftada yaklaşık kırk saat ders demek. Bazı günler on saat ders görüyorsunuz. Bu derslerin hepsini can kulağıyla dinlemek, notlar almak zorundasınız.

Her ne kadar bloguma, Twitter'a ve önceden yaptığım bazı şeylere vakit ayıramayacak olsam da okumanın önemine göre bunlar çok basit şeyler olarak kalıyor.

Allah'ım bana faydalı bir ilim, hayırlı bir amel nasib eyle.

Yorumlar

  1. Aminn Allah kolaylıklar ve zeyin açıklığı versin;)P

    YanıtlaSil
  2. Amin..Sen derslerine bak olurda boş zaman bulursan yazarsın bir şeyler biz de okuruz nasıl olduğunu öğreniriz..

    Rabbim ilmini arttırsın ...

    Huzurla kal...

    YanıtlaSil
  3. Allah razı olsun. Allah benim için istediğiniz bu güzelliklerin on mislini sizlere versin.

    YanıtlaSil
  4. Amin..Bütün insanlara'da nasib etsin Allah inşallah,kardeşim yusuf.Hayırlı günler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)