O dükkana nasıl bağlandım

Takip edenler bilir Komedi Dükkanı Tv8'de başladı. Ben Tv8'i pek açmadığım için tanıtımlarını falan hiç görmemiştim. İlk ne zaman seyretmeye başladım hatırlamıyorum ama ikinci bölümün bir kısmını dahi görmüştüm.

İlk başlarda program pek iyi gitmiyordu ama ben yine sevmiştim. Ne de olsa çok farklıydı. Daha önce onun gibi bir şey hiç seyretmemiştim. Hatta ilk bölümü gördüğümde kamera arkası sanmıştım.

O zamanlar her programda bir konuk çağırıyorlardı. Konukların programın gidişatına etkileri oluyor desem doğru olmaz. Ortamın soğukluğunu Özer Atik'le biraz giderdiler ama hala program zayıftı.

Tolga Çevik iyiydi ama sanki bir baskı altındaydı. Sanki biri onu bağlıyordu, rahat hareket etmesine engel oluyordu. Bu bir yana Salih Kalyon'un oyuna Fransız kalması da önemli bir bozucu etkiydi.

Trt1'le Komedi Dükkanı yükselişe geçti. Salih Kalyon'un bırakması Tolga Çevik'in sahnenin tamamına hakim olmasını sağladı. Artık kendi kafasındakileri daha iyi oynayabiliyordu. Zaten Komedi Dükkanı altın çağını yazın açık havada çekilen bölümleriyle yaşadı. Tam da o zamanlarda konuk olan Hakan Yılmaz ve Dost Elver gibi oyuncular programa ayrı bir renk kattılar.

Askerliğini yaptıktan sonra Tolga Çevik yeniden oynamaya başladı. Fakat her ne hikmetse eski tadı vermiyor. Bilmiyorum Tolga Çevik'in performansı mı düştü yoksa bizde mi sorun var.

Her nasıl olsa da bu sezon sonunda Komedi Dükkanı kapanacak. Bence bu çok doğru olacak. Zira hiç kimse Komedi Dükkanı gibi güzel bir programın Kurtlar Vadisi'nin düştüğü komik duruma düşmesini istemez.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)