Blogger engellendi de ne oldu?





Güller mi dalında solmadı sanki
Ecel mi kapıyı çalmadı sanki
Hangi gerçek yalan olmadı sanki
Sen seviyorum de yalan da olsa 

Bu yazıyı yazmaya başlarken bunu dinliyordum. Kendimce Blogspot'un kapanmasıyla bunun arasında bir bağlantı kurdum. Bu rabıtayı kurmak çok da zor değildi. Zira ne olmayacak şeyler oldu da biz kabullendik.

Kaç zaman Youtube gibi bir nimetten mahrum kalmadık mı? Gazetelere ve yayın organlarına yapılan haksız baskınlara sessiz kalmadık mı? Evlerden toplanan yasal dergi ve gazeteleri "örgütsel doküman" diye kabul etmedik mi?

Evet ben Uğur Işılak'ın sözleriyle Blogger'in kapatılması arasında böyle bir bağlantı kurdum ama aynı Uğur Işılak'tan şu sözleri de duydum:

Dolu dizgin akan sular durulacak bekle de gör
Karşı duran fırtınalar yorulacak bekle de gör
Pervane aşıklar sönmeyen ışıklar karanlığı boğacak
Gidenler gitmedi, umutlar bitmedi, bir gün güneş doğacak


Yasakçı zihniyet bugünkü dünyadan hiç mi ibret almaz? Görmez mi ki yasakçılar kaçacak delik aramakta? Duymazlar mı halkların haykırışlarını; zorbaların banttan yayınladıkları fısıltılarını? Anlamazlar mı özgürlük sevdalılarının izzetini; çağdaş Firavunların zilletini?

Yorumlar

  1. Saçma. :/

    Bende Emre Aydin'in sarkisiyla baglanti kurmustum :

    Yapma, DOKUNMA
    KIM dokunduysa sana
    ONA git ;)

    Baskalarinin hatalarinin bedelini niye herkes ödemek zorunda ki ???

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)