Her Hicret Bir İnkılaptır

Sosyoloji'de her ne varsa sosyologlar çok iyi konuşuyor/yazıyor. Ali Şeriati'nin birkaç kitabını okuyup bizim Sosyoloji hocasının birkaç dersine girince bu kanıya vardım.

Kitaba gelince: Daha önce de bir iki kitabını okumuştum ama bu kadar etkilenmemiştim. Ali Şeriati'nin çok güzel yazdığını biliyorum. Bu kadar güzel yazmasa birkaç hayranını tanımazdım. Yalnız bu kitap farklı geldi. Öyle sanıyorum ki çevirmen çok iyi iş çıkarmış.

Kitapta adından da anlaşıldığı üzere hicretten söz ediliyor. Ali Şeriati her zaman olduğu gibi herkesin göremediği taraftan konuyu yorumluyor. Hicretin aslında ne kadar önemli olduğunu öyle bir anlatıyor ki, bence kesinlikle okumalısınız.

Yorumlar

  1. Yeni yerin hayirli olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Ali Şeriati'yi nedense hiç okumadım şimdiye dek. Ama bu kitap sırf adından dolayı bile okunur. Bu yazıyı dün görsem hiç fena olmazdı, akşam hazır kitap fuarına gitmişken alırdım =)

    YanıtlaSil
  3. Zaten incecik bir kitap, okursunuz inşallah bir ara.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)