Yirmi Üç Harfliler

Hemen hemen her insan görünmeyen hayali varlıklardan korkar. Bunlardan Cinler dışındakiler hayali, yani gerçekte olmayan varlıklardır. Cinlerin mahiyeti hakkında da hemen hemen hiçbir şey bilmiyoruz. 

Eğer durup biraz düşünürsek aslında dünyada tek korkulacak varlıkların insanlar olduğunu anlarız. Buna rağmen sanki bu korkulara ihtiyacımız varmış gibi bunları gözümüzde büyütmüşüz. Bunu o dereceye vardırmışız ki bu varlıkların adını anmaktan çekinmişiz. Üç harfliler ve benzeri terimler kazandırmışız dilimize. 
Ben bugün bunun daha büyüğüne rastladım. Kendimce "yersiz korkunun son noktası" dedim. Duyduğuma göre kimi insanlar, Cinler için "bizden iyiler" diyormuş. Bu sözü olsa olsa Şeytan söyler. Zira Adem aleyhisselamdan duyduğu kine karşı benliğini tatmin etme sözlerini andırıyor. 

Kabul ediyorum insan bilmediğinden korkar ama bundan önce insan aklını kullanıp bu bilmedikleri hakkında bildiklerinden bir akıl yürütmelidir. Eğer azıcık düşünürsek göreceğiz ki aslında bu tür konularda duyduğumuz hiçbir olayı hiçbirimiz görmemişizdir; her zaman için başkalarından duymuşuzdur. 

Madem insan bilmediğinden korkar, o zaman insan daha çok şey bilsin. 

Yorumlar

  1. Yazı başlığını gördüğüm andan senin sitenin açıldığı ana kadar Felak Nass ve diğer sureleri okumuştum düşün artık ne kdar korkusuz biri olduğumu ;)

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim bu zamanda bu kadar cesaretli olmak zor iş. :))

    YanıtlaSil
  3. Haklisin. Ama bide $u var; bazilari korktugu için onlar hakkinda bisey ögrenmek istemiyor. Lafi bile edilsin istemiyor.
    E gelde ne yap simdi :)
    Beni rahatsiz etmez bu tür konulardan konusmak... Bilakissss x)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)