İnsanlık Ölmemiş

Hep duyarız: "Dünya bozuluyor, güvenilir kimse kalmadı" ve benzeri... Aslında bunları söylerken haksız değiliz. Gerçekten dünya kötüye gidiyor. Eskiden adı iyilik olan birçok şey bugün enayilik diye anılıyor. Böyle bir dünyada karamsar olmak normal elbette.

Tüm bunlara rağmen ara sıra da olsa "insanlık ölmemiş" sözünü de duyarız ve bence bu sözü duyduğumuz sürece umutlarımız devam edecek.

Ben bugün bu sözün uygulamasını gördüm: Sosyoloji için almamız gereken kitap piyasada yok. Hoca geçen senenin birinci sınıflarından almamızı tavsiye etti. Ben de bir arkadaşımdan istedim. Arkadaşımın getirmesi gereken kitap piyasada olmayan kitaptı ama o dersin diğer kitabını da getirdi.

Ne var bunda, basit bir şey demeyin. Zaten eğer öyle diyorsanız siz bu kötü dünyaya pek ayak uydurmamışsınız demektir. Bugünkü insanların çoğu böyle düşünmüyor. Dedim ya küçük iyilikleri bile enayilik olarak görüyorlar. Buna rağmen arkadaşım getirip kitapları bana vermiş hem de geç getirdiği için özürler dileyerek... Ben küçük görebilir miyim bunu?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)