Sevgili Günlük

Sana sevgili dediğime bakma o kadar da sevmiyorum seni. İşime yarıyorsun ya sana böyle hitap etmek zorundayım. Bir de bilirsin bu tabiri ben bulmadım. Muhtemelen İngilizce'den bize geçmiştir.

Bu aralar hayat hareketli geçiyor. Sınavlar, çalışmalar, Facebook, Twitter... Sana pek vakit ayıramadım ama sadece benim de suçum değil, sen de suçlusun. Günlerdir uğraşıyorum bir türlü düzeltemedim seni. Hadi neyse madem düzelmiyorsun o zaman alan adımı blogger'a yönlendireyim dedim onu da kabul etmedin. Aha ben de pes ettim. Bundan sonra buraya, böyle yazacağım inşallah.

Hayat mı? İyi gidiyor be günlük. İşte öyle takılıyoruz. Gerçi sınav gerginlikleri yüzünden pek kitap okuyamıyorum ama çok şükür bitiyor. Allah izin verirse okumaya devam edeceğim.

Bu arada uzun süredir sen bozuksun diye severek okuduğum bazı bloglara da hiç uğramaz oldum. En çok da Kamil Abi'nin yazılarını okumayı özledim biliyor musun?

Haydi bakalım günlük efendi. Bakalım bu yaz neler olacak. Allah akıl, fikir, çalışma azmi ve okuma hevesi versin.

Yorumlar

  1. diğer domaine ulaşamayınca merak etmiştim :) diger sitedeki oluşan hata nedir? database/veritabanı yedeği varmıydı?
    yönlendirmeyi panelden yaptığınızda olmuyor mu?
    yardımcı olabileceğim bir durum ise düzeltmeye çalışırım. mahsuru yoksa domain bilgilerini gönderebilirsen (panel kullanıcı-sifre/veritabanı-kullacı-sifre) kontrol edebilirim.

    çıkaramamıs olabilirsin, karabey ben, mustafakaraoglu.com'dan bilgileri gönderecek olursan özel mail adresimi biliyorsun

    Allah a emanet ol, sevgiler & saygılar

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. En iyisi e-posta atayım.

    YanıtlaSil
  3. tamam kardesim, e-posta'nı bekliyorum ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)