Seni Tehdit Ettim

Bu sabah seni tehdit ettim biliyor musun? Uykum yoktu. Yorgun değildim. Vücudum uykuya açtı ama sen uyumama izin vermiyordun. Kafamın içinden çıkman gerekiyordu ama buna bir yol bulamıyordum.

Seni tehdit ettim biliyor musun? Ya çık git aklımdan ya da uykusuzluktan ölene kadar kitap okuyacağım dedim. Fakat senin bundan haberin yoktu. Mışıl mışıl uyuyordun. Kim bilir rüyanda hangi şehrin parkında gondola biniyordun.

Seni tehdit ettim biliyor musun? Fakat bu senin umurunda değildi. Çünkü yerin sağlamdı. Tuttuğun makamdan seni sökebilmem için makamı da söküp atmam gerektiğini biliyordun. Sen bana gülüyordun; beni aklından çıkaramazsın, uğraşma yoksa aklını da yanımda götürürüm diyordun.

Seni tehdit ettim ama sen bundan korkmuyordun. Çünkü sen ölmüyordun. İçimde yaşıyor ve benim tüm enerjimi sömürüyordun. Kendini öldürsen bile ben senden sonra ölürüm diyordun. Çünkü önce beyin, sonra kalp ölür diyordun.

Sabahı etmiş, uyumak için sayacak yıldız bile bulamıyorken sen tatlı uykundan bana gülüyordun. İşte sen bu kadarcıksın. Kendine çok güvenme diyordun.

Seni tehdit ettim ama bu tehditten senden çok ben korkuyordum. Çünkü sen uyurken ben ölüyordum...



İlk defa deniyorum böyle bir şeyi çok kötü olmamış değil mi? 

Yorumlar

  1. Harika olmuş,biraz şiir tarzı verseydin bence daha hoş olacaktı,aslında başka bir seferde kelimelerin diziliş şeklini değiştirip şiir olarakta sunabilirsin bize bu yazı,ben sevdim,yürek sesini o kadar sade dile getirmişsinki :)Teşekkürler.

    "Çünkü önce beyin, sonra kalp ölür diyordun."

    Bir arkadaşın şu sözü çok hoşuma gitmişti,kulakları çınlasın...

    "kalacak yerin yokmu senin hep aklımdasın"

    senin yazınada uydu bu söz :)

    YanıtlaSil
  2. "Vücudum uykuya açtı ama sen izin uyumama vermiyordun."


    "Vücudum uykuya açtı ama sen uyumama izin vermiyordun." olmalı sanırım. :)

    YanıtlaSil
  3. Gelibolu\\ teşekkür ederim. Ben şiir sevmiyorum. Hiç aram yok. Aslında bu da tarzım değil ama adı üstünde deneme işte. Deniyorum bakalım ne olacak :)

    Yolcu\\ ben o cümleyle oynamıştım biraz. Kafamda başka bir şey vardı bir türlü yapamadım. Geri dönünce öyle kaldı. Düzelteyim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Farklı bir tarz olmuş,kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)