Ön Yargılardan Kurtulmalı


Yazdığım bir yazıya değerli arkadaşlarımın yaptığı yorumları okuyunca bir şeyler hakkında yorum yaparken daha dikkatli olmam gerektiğini anladım. Gerçi isim vermedim. Herhangi bir insanı çağrıştıracak bir şey yazmadım ama yine de utanır gibi oldum. Neden utanmadın da utanır gibi oldun derseniz hala iddiamda haklı olabilirim.

Haklı olayım veya haksız, karar vermede acele ettiğim kesin. Tamam herhangi bir alanda profesyonel değilim, yazılarımı birçok insan okumuyor ama kendime hesap veriyorum. Belki yazdıklarım bir insanı etkilemeyecek ama kişiliğimin aynası olan bloğum, beni bana örnek gösterecek.

Peki bir alanda yazarken o konu hakkında detaylı bilgi sahibi olmak mı lazım? Bunu iddia edemem ama bir şeyler bilmek gerek.

Aslında ben cahili olduğum bir konuda yazmadım. Tamam kabul ediyorum kimi zaman ağzıma geleni söylerim ama her aklıma geleni yazmam. Yazarken biraz düşünürüm. Buradaki sorun galiba benim ön yargılarımdan kaynaklı.

İnşallah zamanla okuduklarım, arkadaşlarım ve Rabbimin yardımıyla bu kötü hastalığın etkisinden kurtulur; herkese hak ettiği değeri veririm.

Yorumlar

  1. Mevzuyu bilmiyorum. Fakat bildiğim bir gerçek var ki önyargı hayatı sınırlar,daraltır, mahveder. Siz, biz, her kimde var ise hepimiz, umarım en yakın zamanda kurtuluruz önyargılardan.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)