Üçlü İttifak | 6.Bölüm | Dur Gitme

Bir önceki bölüm

"Bize o günleri tekrar yaşatmak mı istiyorsunuz" diye söze girdi Vedat. Nermin panikle "hayır amacım bu değil, ben düşündüm ki belki anlatmak istediği...." Merve sözünü kesti "anlatacak bir şeyimiz yok, tam yeniden toparlanmaya çalışırken eski günlere dönmek istemiyoruz" dedi. Bu sözü söylerken Vedat'ın gözlerine tatlı bir gülümsemeyle baktı. Vedat'ın burada kalacak olması onu çok mutlu etmişti. Çocukluktan beri severdi Vedat'ı ama o elim olay, birlikte kalmalarına izin vermemişti. Hep onu özlemişti, her sene anma töreninde onu burada kalması için ikna etmeye çalışmıştı fakat Vedat inatçı mı inatçıydı. Nihayet bugün Yavuz, Vedat'ı zayıf noktasından, eniştesi üzerinden yakalamıştı.

Masada hakim olan şey şu an sessizlikti. Hiç kimse konuşmuyordu. Merve hayallere dalmıştı. Kim bilir belki de Vedat'la geçireceği vakitleri düşünüp mutluluk hissediyordu. Nermin sürekli Yavuz'u inceliyordu. Yavuz bu bakışlardan sıkılmış, biraz da utanmış olarak başını önüne eğmişti. Vedat ise hayatının bundan sonrasının nasıl geçeceğini hesaplar gibi uzaklara bakıyordu.

Sessizliği bozma görevi Yavuz'a düştü: "Ne öğrenmek istiyorsunuz?" diye sordu. Tüm gözler Nermin'e çevrilmişti fakat Nermin hiçbir şeyin farkında değildi. Soruyu da duymamış gibiydi. Hala hayranlık dolu gözlerle Yavuz'a bakıyordu. Yavuz Nermin'in suskunluğuna anlam veremedi. Vedat'a döndü. O da şaşırmış gibi Yavuz'un yüzüne baktı. Yavuz, "size sordum gazeteci hanım" diye biraz da kaba bir üslupla sorusunu tekrarladı. Nermin, "af edersiniz, dalmışım galiba" dedi titrek bir sesle. Düştüğü durumdan utandı. Yanakları al al oldu. Ne yaptığını bilmiyordu şu an, hayatında ilk defa böyle bir duruma düşmüş gibiydi. Fotoğraf makinesini yerinden alıp birkaç santim öteye koydu. Saçlarını önce karıştırdı, sonra düzeltir gibi yaptı. Herkes şaşkınlıkla ona bakıyorda Salim Amca hariç.

Nermin gülünç duruma düştüğünü düşünüp kalkma gereksinimi duydu. Bir şey sormadan gitmiş olacaktı ama şu an doğru kararlar verecek durumda değildi. Ayağa kalktı, fotoğraf makinesini masadan alıp "af edersiniz benim şimdi gitmem lazım" dedi. Sandalyeye astığı çantasını alıp koluna taktı. Hiç kimse ititraz etmemişti. Herkes öylece ona bakıyordu. Tam arkasını dönüp gidecekken daha önce duymadığı bir ses duydu: "Dur gitme kızım" dedi. Konuşan Salim Amca'ydı. On beş yıl aradan sonra ilk defa konuşmuştu.  Nermin bu sese itaat etti. Salim Amca, "gel otur" dedi. Kimse bir şey demiyordu. Herkes on beş yıl aradan sonra açılan bu iki dudağa bakıyordu. Birazdan mutluluğun şifrelerini verecekti sanki.

Mutluluğun şifreleri Kamil Abi'de

Yorumlar

  1. hikaye oldukca iyi gidiyor.bir hatanızı düzeltmek isterim meral degil merve olacaktı...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, hemen düzelteyim.

    YanıtlaSil
  3. yeni bir karakter eklenmiş gibi oldugundan bu kücük hatayı belirttim..asıl ben tşk ederim dikkae alıp düzeltiginiz icin.uzun soluklu bir hikaye olacak gibi:)merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim. Bizim için de heyecan oldu fakat ağır gidiyor gibi.

    YanıtlaSil
  5. Evet Yusuf buluyoruz aynı ruhu sanki. İttifak olduk artık. güzel paslamışsın :)

    YanıtlaSil
  6. Hikayenin agır gittigi dogru cok ilginc de degil. ama heyecan ve merak uyandıran 3 kişinin yazıyor olması..Ayrıca aranızdaki hikaye sohbetiniz cok güzel..bence devam edin bir noktada ya sürükleyici olacak ya da sona ercek..emeginize ve yüreginize saglık...

    YanıtlaSil
  7. :) mutluluğun şifreleri ha :) Kamil bakalım ne çıkaracak buradan :)

    YanıtlaSil
  8. Adsız, teşekkürler.

    Volkan Abi, aslında devam edecektim baktım uzamış, tam da paslık bir yerde durmuşum, dedim dur yaşlı çınara atayım topu. :)

    YanıtlaSil
  9. Yok yavaş gitmiyor olgunlaşıyor. aslında hikaye daha yeni başladı.. :)

    YanıtlaSil
  10. hahahahaa yaşlı çınarmı :) :) süpersin Yusuf.. :)

    YanıtlaSil
  11. Bana dediniz sen aşık adamsın aşka bağlarsın diye, ben bağlamadım siz kalkıp Nermin'i falan soktunuz işin içine. Hepten aşk hikayesi oldu. Salim Amca'ya da birini bulduk mu tamamdır. :)

    YanıtlaSil
  12. Yaşlı değil mi? Bastonu falan da yok mu Kamil Abi'nin? :))

    YanıtlaSil
  13. Nermin'i aşka düşsün diye sokmadımki. Sen baygın baygın baktırırsan kıza olacağı buydu :)
    Tamam biraz ihtiyar ama henüz bastonluk değil. Kendi işini görebiliyor en azından :) Bu akşam yok nasılsa.. :9

    YanıtlaSil
  14. Peki o gidip gitmeme kararsızlığı, yok heyecan falan neydi? :)

    YanıtlaSil
  15. meraktandı onlar. gazeteci ya. hem merak hemde biraz hoşlanma tabii. ama asıl amacı hikayelerini öğrenmek. ama o arada da aşk olursa artık :) neyse işte kurguladık gidecek işte. doğrusu bende merak etmeye başladım.. :)

    YanıtlaSil
  16. Neyini merak ediyorsun? Sen nasıl yazarsan öyle olacak işte. :)

    YanıtlaSil
  17. :) diyosun, sen bak Kamil yarın nerelere çeker konuyu.. :)

    YanıtlaSil
  18. O da var, belli olmaz değil mi? Ha baktın oralarda bir bomba daha patlattı. :)

    YanıtlaSil
  19. bi dakika sanki önceki bölümlerde konuşmuştu Salim amca, yanılıyor da olablirim... :)

    YanıtlaSil
  20. mutluluk ha! sen gorursun kucugum :)
    k.c.

    YanıtlaSil
  21. Kamil Abi tehdit mi ediyorsun yoksa meraklandırmaya mı çalışıyorsun :))

    YanıtlaSil
  22. Bak Volkan Abi, gördün mü, ben sana dememiş miydim bastonu da var diye :)))

    YanıtlaSil
  23. @Volkan,@Yusuf,birilerinin yokluğunda iyi kaynatmışsınız :)
    Hepinizin kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
  24. Gelip bilgisayarı açtım ama sabah oluyor tekrar gidip uyumam lazım. Şaka bir yana güzel paslamışsın gerçekten. Hikaye ağır gidiyor denmiş ama bence hızlı bile gidiyor. Daha hızlanırsa eski yerli filimler gibi olur. Bomba patlatmayacağım ama bir flash back ya da sahne değişikliği düşünüyorum. Kalan nokta merak uyandıracak bir nokta oldugu için flash backlerle açıklanıp sonra da devam edebilir. Güzel oluyor güzel. Devam :)

    YanıtlaSil
  25. aa kimler buradaymış! :) nerede kaynatma siz orada :) uyumadınız mı siz daha :)

    YanıtlaSil
  26. Uyumadım daha,böyle bir kaynatmanın üzerine geliverdik.Meğer bilmediğimiz neler varmış,bastonunuzun markası var mıydı,veya nereden aldınız?Anneanneme de lazım,sizinki iyiyse ondan alalım diye soruyorum.Hımm,bu arada bir şey daha var,üçünüz yazıyorsunuz diye bizi unuttunuz,dışlamayın bizi,unutmayın,bu hikaye bitince acısını çıkarmayalım biz hanımlar sonra :(

    YanıtlaSil
  27. :) Yok estgf sizi unutmadık. Bir latifeye hemen şöyle bir :( surat etmeyin. Sizin yeriniz başka. Hatta size misafir yazar olarak bir bölüm paslamayı bile düşündüm ben. Anneannenizin ellerinden öpüyorum.

    YanıtlaSil
  28. Sizin de el öpenleriniz çok olsun diyeyim madem :)

    YanıtlaSil
  29. Teşekkür ederim @ihyaca.

    Abi, meraklandırdın beni. Yaz bakalım. :)

    YanıtlaSil
  30. Neyse herkese selam. Şimdi gidip biraz uyumam lazım. Yarın akşam nasipse yazacağım. Herkese iyi sabahlar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)