Vefasız Yar

Yine uyku tutmadı bu sabah. Yatakta öylesine dönerken sivrisineğin biri gelip sol elimin üstüne kondu. O ısırmadan ben indireyim şaplağı diyerek sağ elimi kaldırdım, tam indirecekken sivrisinek ön sağ ayağını kaldırarak "dur abi dur" dedi. Ben ne oluyor diye, bir elim havada öyle şaşkın şaşkın bakarken, "vallaha ben erkeğim, erkekler kan içmez" demesin mi? "Ne rahatsız ediyorsun o zaman" dedim sivrisineğe. Derinden bir ah çekip anlatmaya başladı.

"Duydum ki sen bizden anlıyormuşsun. Geçenlerde bizimle ilgili bir yazı yazmışsın. Beni de bu sabah efkar bastı geleyim derdimi sana anlatayım dedim" dedi. "Bir git işine, benim derdim bana yeter" dedim. Boynunu büktü. "Bu garibe acı, çok şey mi istiyorum, azıcık dinleyeceksin" dedi. Kendimden çok başkalarına üzülen, hatta bu yüzden kendine acılar çektiren yufka yüreğim dayanır mı böyle bir feryada. Anlat bakayım dedim.

"Abi" dedi. "Ben bir kıza aşık oldum, beni benden aldı. Bir göreceksin abi o kadar güzel ki. Upuzun bacakları, ince beli, kocaman gözleri ve eşsiz hortumuyla bir melek gibi. Onu görünce kalbim yerinden fırlayacakmış gibi oluyor." Senin de mi kalbin var diye sordum. "Dalga geçme lütfen, burada adam gibi bir şey anlatıyoruz" dedi bana. Sivrisinek başımıza adam kesildi, bizi adamdan saymıyor şimdi.

"Abi ben bu kızın peşinden günlerce dolaştım. (bu onlarda çok uzun bir süre) Bu insafsızın kızı bir türlü bakmadı bana. Onu etkilemek için ne taklalar attım bilemezsin. Neyse sonunda taş değil ya, kalp onunkisi de. Gerçekten sevdiğimi görünce bana bir güldü. Uzatmayayım, arkadaş olduk. Gezdik tozduk eğlendik. Ben onu deliler gibi seviyorum ya, sanıyorum ki o da beni seviyor. Aslında hiç belli etmiyor ama benim aklım başımdan gitmiş farkında değilim. Ona romantik şeyler söylüyorum kimi zaman sus böyle konuşma bile diyor.

Neyse, geçenlerde hastalandım, iki gün hasta yattım evde bu vicdansız bir kere bile gelip sormadı. Ben zaten hastalıktan ateşler içinde yanıyorum. Bir de bunu düşününce içim de yanıyor. Ben olsam bir dakika yanında ayrılmayacakken o bir kere bile gelmedi ziyaretime görüyor musun abi vefasızlığı?

İyileştim gittim yanına. Onu görünce yine aklım başımdan gitti tabi. E kalp bu kafa yok ki. Hastaydım hiç sormadın dedim bana ne dese beğenirsin hastalanmasaydın, sen kendini hasta ediyorsun. Düşünebiliyor musun abi, meğer ben onun umurunda bile değilmişim. Ulan ben senin derdinden ölüyorum sen bana böyle mi diyorsun dedim işte o an beni bitiren lafı da kullandı kendini öldürme o zaman..."


Sana değer vermiyorsa bırak git o zaman. Tamamen terk etsen en azından unutursun zamanla dedim. "Ah abi sen daha benim derdimi tam dinlemedin" dedi. "Ben de zaten bana değer vermeyeni ne yapayım deyip onu terk etmeyi düşünüyordum. Yeniden yanına gittiğinde aramızda hiçbir şey yokmuş gibi, sadece arkadaşmışız gibi davranmaya çalıştım bu sefer kızmaya başladı. Bana tavır yapıyor, küsüyor konuşmuyor. Benden ne istiyor abi bir anlasam?"

Ula sivri dedim. Benim gibi adama bu yapılır mı? Sabah sabah yüreğimi dağladın be. Şimdi seni burada ezip kurtarsam bu çileden bana ne dersin dedim. Küçük sivrisinek insanları utandıracak şu sözleri sarf etti:

"Vallaha abi şimdi ez beni de kurtulayım derdim ama ben yine onun için üzülüyorum. Ya öldüğümü duyup birazcık da olsa üzülürse..."

Yorumlar

  1. Bence bu sefer de kendini öldürmeseydin der. Çok güzel bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
  2. Yine bir kadın düşmanlığı mı var bu yazının altında? :)

    YanıtlaSil
  3. Erkek sineğin parası yoktur kesin. Yoksa niye böyle davransın? :)

    YanıtlaSil
  4. Vursaydın şaplağı, kurtarsaydın sıkıntılarından. Dişisine de kaybedince değer anlamanın ne demek olduğunu öğretirdin belki :)

    YanıtlaSil
  5. Vallahi hafiften bir koku duyuyorum; ne ki acep? Böyle bir vefasızlığa düçar olma acısı mı desem, kadınları anlamak mümkün mü sorusunun dumanı mı desem:)

    Yalnız karakter seçimindeki orjinallik dikkate değer: Sivrisinek. Düz bir yazı olsaydı okumadan geçerdim:)

    YanıtlaSil
  6. Can, der valla, hatta ben sensiz ne yaparım bile diyebilir. :)

    Yolcu, kadın düşmanlığı değil, sivrisineklerde öyle bir şey yokmuş. Hem parayla da işimiz olmaz demişti. :)

    Volkan Abi, aslında dişisi hak ediyor bunu ama erkeğe yazık. Zaten yarı ölü. :)

    N.Narda, :)

    Teşekkürler değerli yorumlarınız için.

    YanıtlaSil
  7. Bir daha gelirse teklif ederim ama sabah gelmişti, sanırım oruçluydu. :)

    YanıtlaSil
  8. Kaleminize sağlık.Bu kadarla yetinelim,yine yanlış anlar da üzeriz birilerini :)

    YanıtlaSil
  9. Yanlış anlama? Üzme? Birileri? Hayırdır inşallah benim bilmediğim bir şeyler mi oluyor yazdıklarımla ilgili? :)

    YanıtlaSil
  10. Önceki yorumlara baksana Yusuf.Bu konuları anlayamıyorum sanırım.İsrarla yanlış anlıyorum daha da doğrusu :)

    YanıtlaSil
  11. Estğ. belki ilgi alanınıza girmiyordur diye anlamak istemiyorsunuzdur. :)

    YanıtlaSil
  12. Belki de üzdüğünüzü zannettikleriniz bilakis bu tip yorumlarınızı seviyor ve aynı tarzda cevap verdiklerinden siz boşuna kendinizi üzüyor olabilirsiniz. Bir tahmin sadece :)

    YanıtlaSil
  13. Kamil Abi yorum kime yönelik?

    YanıtlaSil
  14. @Yusuf, peki :))

    @Kamil, peki :))

    YanıtlaSil
  15. Tahminin tutmamış bu arada abi, söyleyeyim. Ayrıca ben hiç üzülmedim. Sadece yoruma cevap vermeye çalıştım.

    Nerde yanlış yapıyorum anlamıyorum ki?

    YanıtlaSil
  16. Yusuf yanlış falan yok ortada. Eminim ihyaca seni kastetmemiş ve sadece kimseyi kırmamak için böyle bir yorum yapmıştır. O kimseyi üzmek istemez. Bu kadar blog arkadaşlığından sonra bir dostun cümlelerini anlayabildiğimi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  17. @Kamil, :))

    @Yusuf,benden yana sorun yok.Sen diğer yorumda "neden israrla anlamıyorsunuz" diye çıkışınca,yine anlamam da yanlış yorum yapıp seni üzerim diye kısa yorum yaptım :)

    YanıtlaSil
  18. Güzel bir yazı. Kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil
  19. Ama kurgu ama gerçek ama ikisinin karışımı =) Kesin olarak bildiğim bir şey var ki o da bu yolla anlatımın çok güzel olduğu. Tebrikler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)