Beklemek

Yıllar önce, geleceğinden emin olduğum tehlikeden korkarak kaçırdığım uykularda tanıdım seni. Aylarca oyalasan da biliyordum bir gün geleceğini. Kimi zaman sıkıcı bir derste zilin çalışıydın benim için. Kimi zaman da sabah namazına kalkamamak korkusuyla uykuma direnişim.

Her zaman hayatımda oldun. Hep sıkıntıydın. Kimi zaman bir arkadaştın, son anda işi çıkıp randevuyu erteleyen. Kimi zaman bir sıraydın, hastane, postane, banka koridorlarında. Kimi zaman bir şifaydın başımın çatlarcasına acısında.

Kimi zaman sıkıntıdan patlamak üzere olan ben için bir e-postaydın. Kimi zaman sıcak bir sohbetin bildiricisi olan bildirimdin. Kimi zaman karşı tarafta duyulan sıcak bir ses, kimi zaman çalan bir kapıydın.

Baze aniden akla gelen bir ilham oldun hayatımda. Bazen demlenme süresi biten çaydın. Bazen sonunu görmeye hasret kaldığım bir kitap; bazen bir türlü gelmeyen uykuydun.

Bir basket maçının bitiş sesi oldun kimi zaman. Bir filmin başlamasına kalan saniyelerdin. Bilgisayarın açılmasındaki süre, klimanın içeriyi soğutmasındaki cehennemdin.

Ramazanda, susadığım uzun günler oldun; acıktığım son dakikalar...  Anahtarımı unutmuşsam kapının açılması için vurduğum yumruklar da sendin, zile uzun uzun basışım da.

Kimi zaman pişmek bilmeyen bir yemek, kimi zaman gelmek bilmeyen bir kargo oldun. Ne kadar uzatsam da bitiremeyeceğim şeydin. Sen "bekleme"ydin.

Yorumlar

  1. Ne güzel kaleme almışsın "bekleme" lerdeki o heycanını,çok beğendim,yüreğine sağlık... ancak bu kadar güzel yazılırdı,sevgiler,selamlar olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel kaleme almışsın "bekleme" lerdeki o heycanını,çok beğendim,yüreğine sağlık... ancak bu kadar güzel yazılırdı,sevgiler,selamlar olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Aaa iki tane çıkmış yorumum bugün blogger amcamın cömertliği üstünde çifter çifter dağıtoyo yorumlarımı :)

    YanıtlaSil
  4. Yok ısrar etmeyin birini silmiyeceğim :) Blogger bize böylede bir güzellik yapıyor,beğenmediğimiz yorumlarımızı silmemize izin veriyor,ama ben bu hakkımı başka yerde,başka zaman kullanmak istiyorum,kotam motam dolarda sonra resil olurum yine cümle aleme :)

    YanıtlaSil
  5. birde şu yorumlarım enter e basınca anında gitse jet hızıyla daha güzel olacak ya neyseilla yayınlayına basmam gerekiyo,basalım o zaman :)

    YanıtlaSil
  6. Aceba ''Beklemeler mi '' bizi ayakta tutan! Bilemiyorum...Bir umut...aşka dair, sevgiye dair,kıvılcıma dair ,ana dair yarıan dair...

    Sen yine ''Bir şey anlamadım dediklerinizden'' diyeceksin ama daha farklı yorum bırakamadım...

    Çok güzel yazı ...Farklı...

    Beklemeler güç versin yaşamına...

    YanıtlaSil
  7. Gelibolu, ben de silmiyorum, çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim. Sevgiler de saygılar da bizden. Selamları da unutmadım :)

    Pabuç;
    Hmm birkaç kez okudum, biraz anladım gibi :)))

    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Beklemeyi hiç sevmem. Kim sever ki diyeceksin. Herhalde yeterince sabredecek gücüm kalmadı. Bir şey beklerken sevmemek de bir yana içimdeki asabiyet canavarı uyanıyor.

    YanıtlaSil
  9. Bence sabretme gücü zamanla artar abi. Yalnız asabiyet iyi değil, Allah sabrını arttırsın abim. :)

    YanıtlaSil
  10. http://renklerle-yolculuk.blogspot.com/2011/09/bekleyis.html

    Bari ben de bir fotoğrafla katkıda bulunayım yazıya.

    YanıtlaSil
  11. Bazen umuttur beklemek. Güzeldir. Diri tutar insanı. Bazense küfle kaplanmasıdır her yanın. Bıkmaktır.
    Çok güzel ifade etmişsiniz.

    YanıtlaSil
  12. Allah gönlüne göre versin,yusuff kardeşim,beklediğin hayırlı şeylerın anında gerçekleşsin inşallah. Allah'a emanet olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun, cümlemizin inşallah. Kusura bakmayın çok geç yayınladım bir sorun vardı.

      Sil
  13. Riça ederim kardeşim yusuff,yorumum sizi oyaladıysa siz kusura bakmayın,hakkınızı helal edin.Umarım sorun dediğiniz şey önemli değildir.Hayırlı günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok çok şükür önemli değil. Yanlışlıkla yorumlar için gelen e-postaları spam olarak işaretlemişim, gelen yorumların hiçbirini görmemişim ondan gecikmiş.

      Bu arada estğ. ne oyalaması :)

      Sil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)