Isır Beni


Geçenlerde akşam namazını kılarken bir sivrisineğin etrafımda dolaştığını gördüm. İlk başta rahatsız olsam da sonra olsa olsa bizim aşık sivridir deyip rahatladım. Gider bir yerlere konar, namazdan sonra bir güzel sohbet ederiz diye düşündüm. Fakat o aşağılara doğru yöneldi. Az sonra ayak bileğimde hafif bir sızı hissettim.

Namazdan sonra bir baktım ayak bileğim kaşınıyor. Bir dokundum baktım şişmiş. Meğer gelen bizim sivri değil dişi bir sivrisinekmiş. Bir dişi olarak görevini çok iyi yapmış.

Biraz düşündüm ve şu soruyu sordum kendime: Bütün dişiler mi can yakar?

Yorumlar

  1. :))) Yusuf senin durumunu iyi görmüyorum kardeş. Annenin babanın telefonunu ver bana, arayıp söyleyecem oğlunuz sivrilerle konuşup duruyor habire. Bi şeyler yapsınlar artık :))

    YanıtlaSil
  2. Kamil Cengiz ben bilinçaltında kadın düşmanlığı görüyorum. Ona da bir çözüm bulmak lazım. :) Daha bu yaşta kadınlardan ne çekti acaba? Derinlere inip araştırmak lazım.

    YanıtlaSil
  3. Kamil Abi, babam yok, annem de Türkçe bilmiyor ama yine de konuşmak istiyorsan tercümanlık yapabilirim. :)

    Yolcu, ben ne yapayım, akreplerin dişileri erkeklerini parçalayarak öldürüyormuş. Göz mü yumayım buna? :))

    YanıtlaSil
  4. Akreplerde öyle miymiş? Ben bu işi yapan karadul örümceklerini bilirdim . Adı üstünde zaten. Bir belgeselde görmüştüm. Akrepler yavrularını üzerlerinde taşıyorlar. Güçsüz olan yavrular aşağı düşüyor, anneleri de onları yiyordu.

    YanıtlaSil
  5. http://www.mamontenka.com/2011/09/bloggerda-ne-eksik.html bir mim daha :)

    Bu arada sitenin yeni arayüzüne bayıldığımı söyleyim, ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  6. @Yusuf; Arayüzdeki değişiklikler güzel olmuş. Ben konuşurum onunla merak etme anlaşırız biz. Aynı dertten muzdaribiz ne de olsa. :)
    @Yolcu; Kadın düşmanlığı gibi gördüğün şey kadınların ilgisini çekmek için tasarlanmış olmasın. Bence kendisine bir dişi sivrisinek arıyor olmasın bu sivrisinek :)

    YanıtlaSil
  7. Unutmadan; Şakalar yaparken unutmuşum, Babanıza Allah'tan rahmet diliyorum. Mekanı cennet olsun İnşallah.

    YanıtlaSil
  8. Ya bu daha iyi günlerin haberin yok:p

    Kadınlar hakkında bu kadar acımasız olma...Başına gelmeden korkma yazıktır günahtır bu günlerine :) Daha neler görecen neler :)

    Sen dişi sivri sinekleri ararsın gün gelir :P

    YanıtlaSil
  9. Yolcu, yavrularını dahi yiyorlarsa söyleyecek söz bulamıyorum. :))

    Eda, teşekkür ederim, hem mim için hem de beğeni için. :)

    Kamil Abi, beğenmene sevindim. Cümlemizin ölülerine... Aynı dert derken abi? :)

    Papuç, her şey geçti, geriye bir tek dayak kaldı. :)

    Bu arada Kamil Abi, dişi sivrisinek aramıyor bizim sivrisinek, yanılıyorsun. ;)

    YanıtlaSil
  10. Akrep burçları da öyle yapıyor muymuş :))) Yazık ama dişilere böyle de yüklenilmez ki bide gel ısır hadi fln diye gaza getirmeler fln :D anneler can yakar mı hem ve her dişi bi gün anne olmaz mı :)

    YanıtlaSil
  11. Demek ki anne de bazen ısırabiliyormuş. Sonuçta her dişinin içinde bir canavar var, ortaya çıkınca tek çare kaçmak. :)

    YanıtlaSil
  12. Korkutmak gibi olmasın ama mantisler de aynı şeyi yapıyormuş. Dün bir belgeselde izledim. Gerçi daha önce de duymuş gibiydim ama şimdi gözümle şahit oldum. Canlı canlı götürüyor. :) Zaten nasıl öldürebilir ki?

    YanıtlaSil
  13. Ödümüz kopmuş zaten daha ne korkacağız? Korku duyumuzu kaybettik korkudan. :)

    YanıtlaSil
  14. Anneler bir şeyi yapıyorsa vardır haklı bir sebebi :)

    YanıtlaSil
  15. Bir sebebinin olması olayı korkunç olmaktan çıkarmaz :)

    YanıtlaSil
  16. İyileri de vardır muhakkak. Fakat imtihan hikmetinden midir nedendir bilmem iyiler iyileri bulamaz bir türlü şu dünyada =)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)