Yanlış Mahallenin Doğru Sokağı

Merhaba günlük, hiç vaktim yok sadece bugün başımdan geçenleri yazıp kaçacağım.

Bugün okula gidecektim. Gidecekken bir haftadır gelmeyen paketimi de gidip kargodan alayım dedim. Kargo şubesi bilmediğim bir yerdeydi. Zaten Diyarbakır'ın batı tarafını hiç bilmiyorum. Önceki gün Google Maps'tan baktım, kendime göre bazı işaretler belirledim ve nasıl olsa bulurum dedim.

Arabaya bindim. Şoföre Dr. Sıtkı Göral caddesi dedim "o da ne" dedi. Maps'tan bakınca da kocaman cadde olarak görünüyor. Neyse ki bir arkadaş önceki gün bana başka bir isim vermişti. Neyse araba bir yere kadar gitti. Ben de rastgele bir yerde indim. Hissettim diyeceğim de Yahşi Batı'daki Kızılderili şefinin durumuna düşeceğimden korkuyorum. İndim arabadan mapsten gördüğüm bir okulu gördüm karşıda. Tamam dedim doğru yerdeyim. Hemen kuzeye doğru yol aldım. Bu arada ne aradığımı da söyleyeyim 41. sokağı arıyorum.

O sokak senin bu sokak benim arıyorum. 32. sokaktan başladım 12. sokağa kadar gittim. Yok dedim bu yanlış yön. Bu sefer başka bir caddeden ter yöne geldim. Sokak numaraları büyümeye başladı. Bir yere geldim 44. sokak oldu. Hah dedim buralar. 47 oldu, 58 oldu 68 oldu, olmadı dedim. Geri döndüm. 32. sokağı görünce durdum. Tam köşede bir cami vardı. Dedim dur namaz kılayım belki biraz sakinleşince daha iyi olur. Bu arada tam bir saat dolaşmışım.

Camiye girdim namaz kıldım. Bu arada belirteyim ki bu köşe, yani caminin köşesi arabadan indiğim yerdi. Yani başladığım yer. Camiden çıkınca bu kez güneye gideyim dedim ki güney yönüne döner dönmez 41. sokağı gördüm. Meğer sokak burnumun dibindeymiş ve ben tam bir saat boyunca çevresinde daire çizmişim. Heyecanla sokağa ilerledim ki bir de ne göreyim. Sıradan bir sokak ve sadece evler var. Hiç de dükkan falan yok. Yine de sokağın diğer ucuna kadar gittim boşuna gittiğimi bilerek.

Tekrar caminin köşesine geldim. Gelen bir üniversite arabasına bindim. Ücreti ödeyip oturunca düşündüm acaba ben nerede hata yaptım diye. Hatamı bulunca da üniversiteyi bırakmayı düşündüm. Çünkü dekan yardımcımız bunu duyarsa beni ilk okula geri gönderebilirdi.

Ne mi yapmıştım: Meğer bir saat boyunca başka bir mahallenin 41. sokağını aramıştım.

Yorumlar

  1. :) İlahi çocuk,hiç bir şey boşuna değildir şu alemde...Sen şimdi yanlış yaptığını düşünüyorsun ama bak ne güzel hiç bilmediğin bir camii de namaz kılmışsın Allah kabul etsin,,,belki oradan alacağın sevap için oraya yönlendirildin Yaradan bilir sebebini :)
    Hayırlı cumalar,selamlar...

    YanıtlaSil
  2. :))

    Selamlar, ve size de hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  3. Her işte bir hayır varmış bu işte ki hayrı da Bir tek Rabbim biliyor...


    Gerçi biraz sinir bozucu bir durum ama gezmiş oldun fena mı ;)

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler, olur öyle şeyler... Geçiyor zamanla :)

    YanıtlaSil
  5. O camide namazkılacağın varmış ona gitmişsin :)

    YanıtlaSil
  6. Her olayı bir şeylere bağlamamayı öğrendim.

    Sadece beşer şaşar diyeceğim.

    YanıtlaSil
  7. Selamlar,,,her şey yolundamı?
    sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  8. Google mapsın yalandan mahalle adı yazdığını anlamış olmuşsun. Yön duygunu biraz daha geliştirmen gerektiğini anlamışsın. Sokak numaralarının da her mahallede aynı olabileceğini öğrenmişsin. Gittiğin yönden ters yöne gidersen başlangıç noktasına döneceğini görmüşsün. Taksi şoförü "o da ne?" diyorsa bildiği bişey varmış diye adresi tekrar teyit etmen gerektiğini anlamışsın. Yaşadığın her şeyi dekan yardımcınla paylaşmaman gerektiğini öğrenmişsin.
    E daha ne olsun bir saatte bu kadar şey öğrenmek kolay mı ? :)

    YanıtlaSil
  9. Gelibolu pek vaktim yok bu aralar ilgilenemiyorum teşekkür ederim sorduğunuz için

    YanıtlaSil
  10. Volkan Abi, harikasın ne diyeyim :))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)