Kim Kime Muhtaç (Sevgili Günlük 5)

Merhaba sevgili günlük. Nasıl mıyım? Şu an için iyiyim. Kafam biraz fazla karışık ama dert etme. Allah'ın izniyle her şey çözülür.

Sınavların çoğu geçti günlük bey. E yani iyi olan da var berbat olan da ama olacak o kadar. Geriye kalanlar var ama onlardan yana rahatım çok şükür. İnşallah güzel olacak sonuç. Anlayacağın günlük efendi, okuldan yana sorun yok.

Diğer çevreyi sorarsan onda da çok şükür sorun yok. Öyle takılıyoruz falan. Geçen Cumartesi, sanırım kara Cumartesi talihsizliğimi bozacak ve hatta tekrarlanması halinde en sevdiğim günü Cumartesi yapacak bir Cumartesi yaşadım. Dün de güzeldi çok şükür.

Gelelim sanal çevreye. Yani hayatımın büyük kısmını işgal eden yere: Orada sorunlar bitmek bilmiyor. Gerçi laptopun ekranını aşağı indirince hepsi kabloların içine hapsoluyor ama sorun şu ki ben o ekranı çok az kapatıyorum.

Ne sorunu olacak be günlük, acayip acayip insanlar. Ben de acayip olabilirim kimilerine göre ama çok da ilginç şeyler yaşamıyorum değil hani. Gelip soru sorup, üstüne kızanlar mı dersin. Selam verip, düzgün cevap aldıktan sonra engelleyenler mi dersin maşallah her tür buluyor beni. Daha çok ilginçleri var da anlatsam sıkılırsın günlük. En iyisi ben onu hikayeleştireyim bir ara.

Yalnız geçenlerde canımı sıkan birini de anlatmadan geçmeyeyim. Geldi yazdı. Tamam dedim arkadaşımın arkadaşı, güzel geçineyim  ama baktım olmuyor. Bir şeyler ima etmeye çalışıyor anlamıyorum, soruyorum boş ver diyor. Bu arada boş ile ver'i de bitişik yazıyordu o ayrı. Neyse la havle çektim olsun dedim. Konuşma benle diyorum, yok ben dertliyim, derdimi dinle falan. Fakat bayan gururu birine muhtaç olsa bile, muhtaç olduğu kişi kendine muhtaçmış gibi davranmaya şartlandırdığı için daha ilk dakikadan böyle yapmaya başladı. Ne yazık ki günlük ben de bu konularda çok kötü bir insanım. Bir erkeği çabucak kıramam ama iş bayana gelince sanki bundan zevk alıyorum. Hoş kırsan da kırmasan da değerini bilen yok ya... Hatta kırdıkların daha çok değer veriyor sanırım.

Neyse günlük bu kötü anılar geride kaldı çok şükür. Bugün bu saydıklarımın hepsini önemsizleştirecek bir şey oldu. Biri beni aradı, hiç beklemediğim, hatta hiç de bekleyemeyeceğim bir haber verdi. Resmen birkaç dakika şok geçirdim. Onunla konuşuyordum ama ne dediğimi bilmiyordum. O aradıktan sonra bir iki saat, kendi kendime, mutlu mutlu güldüm. Annem delirdiğimi sandı.

Çok vaktimi aldın yine günlük ağa! Daha alttan kalan İlkçağ Felsefe Tarihi sınavına çalışmam lazım. Uğraştırma beni. Sen sadece dediklerimi dinle yeter. Ha bu arada Gelibolu gelirse selam söylersin :)

Yorumlar

  1. günlük bey..
    günlük efendi..
    günlük ağa.. :))

    YanıtlaSil
  2. Gelibolu senin bu günlük yazılarını kaçırmaz eminim. :)
    Çok fazla dert etme kendine bu sanal alemi bence. Sen kendini iyi hissetmek için yazıyorsun. İnsanları kırmak istemiyorsan, arada bir durup dinlenip devam etmek gerek.
    Bu arada hele ki kızları kırma sen yine de :) Sivrisineklerle dertleşip duruyorsun sonra :)

    YanıtlaSil
  3. He valla abi sen de haklısın, hele kışın sivrisinek yok, daha da zor oluyor :)

    YanıtlaSil
  4. Yazıyı okuyup sonunda ismimi görünce şaşırmadım desem yeridir,ağzım şu anda papyon,kulaklarıma varmış vaziyette günlük,nedenini sen daha iyi bilirsin,5 yıldır şu adına sanal dedikleri dünyadayım ilk kez bir yazıdan bana selam gönderildi (eğer olupta unuttuğum varsa koca kafalılığıma verin)Ve aleyküm selam diyorum bende...Ama günlük unutmadan bişey sorucam ben boşver i nasıl yazıyorum diye kontrol ettimde bende bitişik yazıyorum galiba boşver i bu bir kusurmudur sence :)
    her ne kadar düzgün konuşup düzgün yazmaya çalışsamda yazılarımı ve yorumlarımı zaman zaman imla hatalarım,devrik cümlelerim olabiliyor benimde,ee bu bünyeden bu kadar yani...
    Ayrıca sahibinin arkadaşının arkadaşı kimmiş çok merak ettim,sen biliyomusun,kulağıma söylermisin :)
    Ben günlük ne kadar çok dengesiz gördüm şu blog dünyasında biliyomusun,sende daha yolun başındasın çok göreceksin emin ol,bazısına kızacaksın,sinir olacaksın,içinden küfür edeceksin,sonra la havle çekip Allah'ından bul demeyide öğreneceksin,ama tüm bunlar olurken kibarlığını hiç bozmayacaksın tamammı,efendilik sende kalsın,kötü söz sahibine aittir diyeceksin,hakaret etmeden ama kendinide ezdirmeden,inceden inceden lafınıda dokundurup yoluna devam edceksin,yoksa blog dünyasından "kimler geldiii,kimler geçtiiii" kervanına sende katılırsın demedi deme :)
    mademki bizler burda bir şeyler üretip paylaşıyoruz,kimisi fikrini,kimisi eserini,kimisi ben gibi elişleri ve yemeklerini paylaşıyoruz,ama en önemlisi bizler burda kafamızı dinlendiriyoruz,ben öyle düşünüyorum en azından,kendimi iyi hissettiğim yer benim blogum, aynı fikirde olmadığım,aynı siyasi görüşe sahip olmadığım,aynı düşünceleri paylaşmadığım insanlara saygı göstermesini bilmeliyim,kendi doğrularımı illaki sizde böyle olacaksınız diye onlara dayatmamalıyım,yoksa adımız bencile çıkar değilmi ama :)

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar uzun yazmışım,bence bu günlük bu çeneyi kaldırmaz,yakında kendi kendini imha eder gider bak görürsünüz :)

    Bakalım sevgili günlük sahibi kaç sayfa düşünecek bu yorumlarım hakkında,hiç öyle düşünmemiştim ben aslında kulağıma karpuz suyu kaçırdı ben ne yapayım :)

    Sonra günlük,dışarda hafif yağmur çisentili ama yer yer güneşli bir hava var,benim kalkıp gidip işlerimi yapmam lazım,birde aklımda bir fikir var aslında bunu ihyaca'ya sorsam daha iyi olur ama senlede paylaşmak istedim,bak buraya yazıyorum fikrim çalınırsa senden bilirim ona göre :)
    hani şimdi etrafta saçma sapan etkinlikler,mimler varya (bizimkiler istisna,onlar çok güzel çünkü;)
    onlar çok türedi yine,bende 45 yasin_i şerif etkinliği başlatmak istiyorum,daha önce islam'ın ışığında dini etkinliği yapmıştım,şimdide demek istiyorumki,ne mutlu Allah için buluşup Allah için ayrılana,şu blogların başında harcadığımız vaktin birazınıda yasin-i şerif okuyarak geçirelim,herkes kaç tane okuyacağını haber versin,okuyalım Arapça bilmeyen Türçke okusun hiç sorun değil,sayımız 45 olunca (sayı önemli değil ama belirlemek için)bağışlayalım olmazmı...

    Birde unutmadan Arapça'ya kızanlara şunu söylemek istiyorum (Ben Kur'an-Kerim okumak dışında Arapça bilmiyorum) sen doğduğunda kulağına okunan ezan da Arapçaydı ve öldüğünde okunacak selanda Arapça olacak tabiki kısmet olursa,ve cenaze namazında okunacak dualarda Arapça olacak...Lütfen bunu unutmayın...

    YanıtlaSil
  6. Günlük size minnettar. Bense hiç aranıza girmiyorum. Bırakın cevabı, anlayabilmek için bile kahvaltı etmem lazım. Görüşmek üzere :))

    YanıtlaSil
  7. @Gelibolum, @Kamil, her ne kadar tanışmasak da @Şahika ve @Yusuf, hepinize selamlar sevgiler :)

    Gelibolum, etkinliğine destek veriyorum..Çok güzel düşünmüşsün, Allah razı olsun :)

    @Yusuf, güzel bir yazı olmuş. Hayatta önemli olan varlığımızla kimseyi rahatsız etmemek sanırım, varlığımız başkalarına zarar değil yarar oluyorsa ne mutlu bize. Zarar gibi görenlerle karşılaşıyorsanız da üzülmeyin, uzak durursunuz olur biter. Kamil'in de söylediği gibi sanal dünyayı kafaya fazla takmamak gerek..Gönlünüze sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Haklısınız. Duygulara biraz karşı çıkmak yetiyor. Gerisi kendiliğinden geliyor zaten. Elinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba bir ricam olacak en son yayınladığım yazıyı okumanı rica ediyorum senind eismini zikrettiğim için değerli bilgilerini ve fikirlerini blogunda paylaşmanı istiyorum...Destek olursan sevinirim..selamlar :)

    YanıtlaSil
  10. Akşama sınavdan dönünce okurum inşallah. Çok teşekkür ederim. Aleyküm Selam. :)

    YanıtlaSil
  11. "Hatta kırdıkların daha çok değer veriyor sanırım." Güzel ve akıcı bir yazı. Sıkılmadan okudum. En çok bu cümle dikkatimi celbetti. İnsanı dakikalarca tefekkür ettirecek bir cümle bence bu.
    Bu arada sınavlarınızda başarılar.

    YanıtlaSil
  12. Urfa Tutkunu, öncelikle hoş geldiniz. Yorumlarınız için teşekkür ederim. Siz blogumu keşfedip okumaya başlayınca ben yoldaydım. Sürekli e-posta alıyordum. Bir ara hepsini okuyacaksınız sandım. :))

    O cümleye gelince, aslında bayanlar için söyledim ama sanırım her insan öyle, çok iyi davranınca şımarıyor.

    Tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. Annem küçükken hep "kimseye haddinden fazla değer verme" derdi. Hakikaten insanoğlu çabuk şımarıyor.

    Gerçekten de dün bloğunuzun tamamını okumak için çaba sarfettim ancak yetiştiremedim =) Nasip başka günlere inşaAllah.

    YanıtlaSil
  14. Evet günlük
    "3 kuruşluk insanlara 10 kuruşluk değer verdiğimiz sürece biz,o insan kendini bir halt sanıp aradaki 7 kuruşu isteme cüreteni her zaman gösterecektir"
    bizler bunu anladığımızda işte böyle zamanında kulağımıza küpe olmayan sözler hafızamızda canlanıverir...

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel ve yerinde bir söz. Sağ olun var olun :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)