Sevgili Günlük 4

Merhaba günlük, ne zamandandır görüşmüyorduk, özledin mi beni? Aman özlediysen de söyleme. Özlemek kelimesi bu aralar bana biraz ağır çünkü.

Sınavdan dönüyorum günlük. Böyle biraz duygulandım da, konuşacak kimsem olmadığından sana dökeyim içimi dedim. Belki sen anlarsın diyorum beni.

Bu aralar hüzün üzerine kafa yoruyorum günlük efendi. Öyle düşünüyorum acaba hüzün nedir diye. Bazen açlık gibi bir şey diyorum. Bazen de göğsün belirsiz bir yerinde duyulan gizli bir acı... Kimi zaman suratımın asılmasına hüzün diyorum, kimi zaman da eve dönünce girdiğim ruh haline... Kimin zaman bir gidenin arkasından kalan izleri hüzün diye adlandırıyorum, kimi zaman da gelmek isteyeni kovmayı...

Havalar da baya yağmurlu maşallah. Sanırım iki gündür yağıyor. Bugün biraz ıslandım sabah. Belki soğuk bile almışımdır. Yine terlerim diye çok kalın giyinmedim inşallah kötü olmam. Ne de olsa daha önümde çok sınav var. İyi olmam lazım ki çalışabileyim. Moralim mi? Boş ver onu be günlük, onun düzgün olduğu zamanı unuttum.

Neyse günlük ben artık yatayım biraz. Azıcık aklımı toplayıp yarınki sınava çalışmam lazım. E dün akşam üçte zar zor uyuyup, dörtte kendiliğinde uyandım. Üç saat uykuyla çalışmaya kalksam biraz zor olacak.

Bu kısacık yazıyı ne diye yazdın diye sorma günlük. Eve yaklaşınca içimi bir hüzün kapladı. Nasıl oldu bilmiyorum böyle gidince duvarlar bana bağıracak, benimle dalga geçecek sandım. Halime acıdım sanırım ondan dedim bir dostum olsun, varsın adı da günlük olsun. Konuşamıyor olsa da en azından sesimi duysun. Ben onu yazayım o beni okusun.

Yorumlar

  1. Merhaba sevgili günlük,4 yaprakmı oldun sen bakim :)Okudum,hatta +1ledim seni ama yorum yapamamıştım,şimdi onuda yapayımda tam olsun :) Sende diyorsundur aman ben senin yorumunamı kaldım diye ama olsun,sana daha ne güzel yorum yapanlar olur,olacaktırda,e bende yapıverem fenamı olur :)
    Bizim burda yağmur falan yağmıyo günlük,aksine hava haftyasonunda o kadar güzeldiki,hani tam piknik havası :)
    Bugünde çok güzel,bahardan kalma bir gün yaşıyoruz,,,,
    sahibinde sınavlara çalışıyomuş madem fazla ses yapmadan ben gideyim günlük,sonra gene gelirim :)
    Piştt arkamdan çok lazımsın dediğini duyar gibi oluyorum,ne fenasın günlük ;)
    demedinmi,hıı tamam bana öyler gelmiş demkki,Allah için söyle ama günlük en azından bir kere bile olsa içinden geçirmedinmi buda nerden çıktı şimdi diye?
    Bak yalan söylersen elin kolun taş olur ben karışmam sonra,,,
    İyi hadi ben gidiyorum günlük,kendine çok cici bak olurmu,sevgiyle kal :)
    Her zaman masum ve saf bir günlük olarak kalman dileğiyle....

    YanıtlaSil
  2. Evet artı birlediğinizi görmüştüm, hatta buna sevinmiştim çünkü günlük yazarken hep aklıma geliyorsunuz acaba bu kez ne diyecek diyorum. :)

    Günlükle aranıza girmiyorum, yorumunuz için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Günlük sahibine söyle sakın ola aramıza girmeye kalkmasın,yoksa sen benden taraf olursunda sahibinde yayan yapıldak kalır yollarda :)

    +1 yapıyorum bazı sevdiğim yazıları,WP deki beğen tuşu gibi birşey ama +1 daha güzel sanırım,gerçi ben hiç google+ ya gidip bakmıyorum ama olsun belki bakanlar vardır +1 lerime :)

    Acaba bu kez ne diyeceğimi asla kestiremezsiniz,tahmin edemezsiniz,iş günlüğe yazmak olunca,ben ben olmaktan çıkıyorum çünkü,,,(hemen yazasım geliyor)seviyorum günlüğü bu başkasının günlüğü bile olsa :)
    eeee çocukluğuma inecek olursak,benim çocukkene hiç günlüğüm olmadı bu ondan olabilirmi acaba ;)

    Halbuki hiç başkasının günlüğü okunurmu,ne kadar ayıp :)

    Daha sık sana yazılması ve daha çok okunulman dileğiyle günlük,akşamın hayrolsun,ben şimdi gidiyorum,çay demliyeceğim tamammı,,,ne sendemi istiyosun? o kadarda değil,hizmetçinmi var senin,kalk kendi çayını kendin demle :)
    Yüz verdik günlüğe astarını istiyo birde :)
    Hadi görüşürüz,selametle...

    YanıtlaSil
  4. Afiyet olsun, bu aralar içim dışım çay oldu. Yalnız şimdi yine içmem lazım.

    Hayırlı akşamlar :)

    YanıtlaSil
  5. Merak etmeyin "bu yazıyı neden yazdın" filan diye sormazlar. Dinlerler sadece. Güzelce dinlerler. Şu asırda belki de pek çoğumuzun ihtiyacı olan bir şey bu. Güvenilir ve firasetli birileri tarafından dinlenmek. O anlamda iyi ki günlükler var diyorum =)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)