Gözyaşların Mı Kurudu Küçük Kız

Ne oldu küçük kız? Ağlayamıyor musun artık? Kurudu mu gözyaşların? Açık söyle bana en çok neye ağlıyorsun? Yiten otuz beş hayata mı? Yoksa bunların sivil olmasına mı? Ha ben anladım sen içlerinde okul parasını denkleştirmeye çalışan öğrencilerin olmasına ağlıyorsun. Hayır mı? Peki neye ağlıyorsun küçük kız; insanlığın ölmesine mi?

Yapma küçük kız, insanlık bugün ölmedi ki? Çoktan öldü o be küçüğüm. On yedi askerin ölümünde komşular halay çekerken ölmüştü zaten. Otuz Pkk'li öldürüldü dendiğinde twitterda atılan iğrenç çığlıklarla yok edildi o. Van'da enkaz altında kaldı görmedin mi küçük kız? Ölen minik bedenlere dil uzatan televizyon aşüfteleri tarafından gömüldü insanlık.

Suriye'de her gün ölenler artık sinek gibi geliyorsa bize, kim bahsedebilir insanlık denen şeyden söylesene küçük kız? Gazze semalarını misket bombalarıyla süslerken İsrail, kim iddia edebilirdi dünyanın insan dünyası olduğunu? Irak'a özgürlük götüren Abd'nin özgürlükler ülkesi olduğu bu dünyada kim ikna edebilir bizi insan olduğumuza?

Hangi birini anlatayım sana küçük kız? Neresinden tutsam elimde kalıyor bu insanlık. Üç kuruş menfaat için Facebook'ta küçük kızları kandırıp onları pazarlayan canavarların benimle aynı görünümde olduğunu görünce kendime nasıl insan diyeyim? Böyle şerefsizlere ödül gibi ceza veren bir adalet(!) sistemimiz varken ben nerede insanlık göreyim?

Sen ağlama küçüğüm. Yorma o güzel gözlerini. Bir Türk dünyaya bedeldir diyen faşistler, anlayamaz insan olmanın ne demek olduğunu. Hep mazlumduk diyen Kürt ırkçıları içinde hissedemez başka ırktan birinin acısını. Sana "Ne Mutlu Türküm Diyene" dedirterek seni yok sayan, idrak edemez abinin, kardeşinin, babanın ölümüne ağlamanı.

Yeter artık ağlama küçük kız. Çünkü sen ağlayınca ben de ağlıyorum. Yıllar önce kaybettiğimiz insanlığa değil, gözlerinden dökülen incilere yanıyorum. Dur artık küçük kız, çünkü Ceylan'ı götüren kahpe bir kurşun bir gün sana da uğrarsa, buna dayanamamaktan korkuyorum.

Yorumlar

  1. Veda Hutbesi'ni ne zaman anlayacağız biz =( RasulUllah'ın "Ama insandı" sözünü ne zaman anlayacağız =( Bir kez daha yandı yürekler bugün...

    YanıtlaSil
  2. Hayatın acımasız bakışına aldanma küçük kız, bu hayat için ağlamaya değmez küçük kız,Bu hayatta varlığına saygı duymayan bir kitle var küçük kız, artık sende özgürce davranışları gün yüzüne çıkar....

    Bu güzel yazınız için Teşekkür ederim.. Böyle yazılarınızın devamı dilerim...

    YanıtlaSil
  3. Ben teşekkür ederim. Allah izin verirse hep yazarız ama inşallah bir daha böyle acılar yaşamadan, kendimiz kurgularız.

    YanıtlaSil
  4. Kaç defa geldim, ne yazsam diye...Allahım bitsin bu kötülükler artık...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)