Bal İçtim Dilim Yandı (Sevgili Günlük 6)

Tekrar merhaba sevgili günlük. Seni unutmadım merak etme. Sırdaşımsın, dertdaşımsın. Bal kadar olmasa da reçel kadar bana iyi geliyorsun. Seninle konuşmam gerektiğinde psikiyatrım, rahat olduğumda neşem, yazacak bir şey bulamadığımda ilham kaynağımsın. Şımarma ama olur mu? Zaten ben şımardım, günlüğü de onun gibi şımarık demesinler sonra.

Finallerle uğraşıyorum bu aralar. Ne yazmaya ne de düşünmeye vaktim var. Yok yani çok çalışmıyorum zaten kaç tanesini bütünlemeye bıraktım ama yazı yazmaya da çok vakit bulamıyorum. Bugün böyle ortalıkta kalınca dur seninle iki kelam edeyim dedim.

Önce sana okuldan bahsedeyim. Birinci  dönemi bitirdik. Pek güzel geçmedi sanırım. Seçmeli derslere hemen hemen hiç girmedim. Okula çok az geldim hiçbir şey anlamadım desem yeridir. Abdullah Hocam da olmasa bu dönem boş geçti diyeceğim. Hoş Tayyip Hocamın engin genel kültürü de az etkilemedi beni.

Vizelerden önce bilgisayar başında saatlerce bal yemekten doğru dürüst bir şey okuyamadım. Finallerden önce de zaten başıma geleni anlatsam oturur ağlarsın. Yok yok ağlama şimdi, sonra ağlarsın.

Bu aralara gelince; çok meşgulüm gerçekten. Yani düşün bir arkadaşım bana basit bir soru sordu, cevap yazacağım dedim daha yazmadım. Aslında denedim de yazamadım ama denedim de yazamadım diye bile cevap yazmadım ona. Benle konuşmasa da artık haksız değil yani.

Asıl hayatıma yani sanalda durumlar fena bu aralar. Çok vaktimi alıyor bu sanal alem. Biricik arkadaşım Hakan'la bile konuşamıyorum artık. Eskiden böyle değildim ben biliyor musun günlük. Hep o bal bozdu beni diyeceğim çarpacak. Aslında baldan önce zehir içmiştim biraz. Gözlerim görmüyordu el yordamıyla su sanıp tattım, beni insanlıktan çıkardı. Ne yapacaksın be günlük, hayatta böyle tecrübeler de olmalı demek ki.

Bundan fazlasını bilmesen de olur günlük paşa. Sen işine bak. Gelene geçene selam söyle ben tekrar sana uğrayana kadar. Kime mi? Sen söyle sahibi gelir alır selamını. Bir de "sevgili günlük 7" yazanlara da söyle bu daha altı oldu. Bir sonrakini beklesin.

Yorumlar

  1. aleykum selam:) elif atmaca

    YanıtlaSil
  2. Ve aleyküm selam günlük kardeş,selamın başım gözüm üstüne bilirsin,ama benim gerçekten kontrol panelimde hala çözemediğim ve neden kaynaklandığını bilmediğim bir sorunum var sahibinde dahil olmak üzre bir kaç arkadaşın postlarını göremiyorum,bu yazıyı tesadüfen pabuç un blogunda görüp geldim....bilirsin günlük deyince akan sular durur ama bu sefer gülücük koyamıyorum cümle sonlarına,nedenini biliyorsun,bir önceki postta yaşanan güzel ülkemin acı gerçekleri yüzünden,,,kaç defa okudum o yazıyı her seferinde sessiz sedasız çıktım,haberlerde takip ettim,yapılan yorumları dinledim,onlara bile her zaman haberleri izlerken söylendiğim giib söylenemedim,yani iyi yada kötü bir tepki veremedim,çünkü balık baştan kokmuştu bir kere günlük,hergün normal işe gider gibi yövmiyeyle belli bir ücret karşılığında kaçak mazot taşımaya giden insanlar,onların kimin hesabına çalıştıkları elbet biliniyordur ama ucu birilerine dokunuyor diye açığa çıkmıyordur,ve her zaman olduğu gibi olan yine fakire fukaraya oluyordur,,,,bir yandan orda alnının teriyle çalışanlar,bir yanda mecburiyetten yıllardır kaçağa gidenler,bir yanda bir eli yağda bir eli balda olanlar,bir yandan yatırım yapılmayan yerler,iş sahası olmadığı için göçe zorlananlar,sen zaten bunların hepsini benden iyi biliyorsun günlük,çünkü o coğrafyanın içinden geliyosun,ben tereciye tere satmayacağım yanlış anlama,bağcıyıda dövmeyeceğim,sahibin benden korkup ceketini ilikliyo karşımda ama sen korkma aslında ben korkunç biri değilimki....
    sadece zaman zaman elimin ve dilimin ayarı bozuluyor,en son söyliyeceğimi en baştan söyleyip çekiliyorum kenara,bu sanaldada,reeldede böyle...

    kendine iyi bak emi günlük,görüşmek üzere,bak buraya f tipi bir çay bırakıyorum içersin,yanına simitte var,çok bal yeme...bugünün şarkısı budur,,,,hoş-kal

    http://www.dailymotion.com/video/x7aleu_kazim-koyuncu-iste-gidiyorum_music

    YanıtlaSil
  3. Gözümüz yollarda kaldı nihayet geldi günlüğün ortağı. Hoş geldi safalar getirdi yalnız acilen çıkmam lazım. Daha sonra yorumu iyice anlayıp videoyu da seyrettikten sonra cevap yazacağım inşallah.

    Saygılarımla Gelibolu :)

    YanıtlaSil
  4. Hoşbuldum :)

    Hadi bakalım bekliyor olacağım bende...selamlar :)

    YanıtlaSil
  5. Uzun süredir uğrayamıyorum. Lütfen gönül koymayın. Kitaba yoğunlaştım. Herkesi dolaşıp bir selam göndereyim, unutulmadığınızı söyleyeyim istedim.
    :) Saygı ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Saygılar bizden değerli abim, Allah kolaylık versin :)

    YanıtlaSil
  7. senin bloguna eklediğin yazılarında bazılarını kontrol panelimde göremiyordum izlemeden çıkıp yeniden aldım bakalım değişen bişey olucakmı :)

    YanıtlaSil
  8. Benim yapabileceğim bir şey varsa yapayım. :)

    YanıtlaSil
  9. Tek yapabileceğin şey yeni bir post ekleyip beklemen bakalım ben onu görebilecekmiyim :)
    Teşekkürler,olursa söylerim....

    YanıtlaSil
  10. Selam günlük,nasılsın bakalım aslında direkt sana gelmiştim ama araya laf karıştı,bir yorum sonra tekrar merhaba :)
    Sana bolca güneş bırakıyorum günlük öncelikle,beş dakkalığına geldim aslında biliyomusun,bugün benim küçük oğluşumun doğum günü,11 yaşına bastı,ona güzel olduğunu sandığım bir pasta yaptım,akşamı bekliyoruz yemek için,ama ben o şirin kediciği nasıl kıyıpta yerim ya :)
    Aslında günlük geçtiğimiz pazartesi günü benim blogumunda doğum günüydü,ben senin sahibindende bir tebrik bekledim ama gelmedi,benim onun postlarını görmediğim gibi oda benimkileri görmüyo galiba,ama gelmeyen bir tek o değilki,sevgili ihyaca da hayırlamadı,sevgili Kalemzade'de,susttt sakın kimseye söyleme tamammı ikimizin arasında kalsın...Yani şimdi ben abiye kuzu nasıl olmayım,bana bir tebrik bile koymadılar,demekki görmediler diye kendimi teselli edesim var,ama yok bu beni kesmez günlük,Orhan Baba'dan "bir teselli verrrrr" dinlesem anca kendime gelirim :)
    Neyse günlük buünlük bu kadar başını ağrıttığım yeter olsun,ayy bak şimdi aklıma geldi Murat kekilli nin öyle bir şarkısı vardı yeter olsun yeter olsun,beni bu dünyada üzen öbür dünyada benden beter olsun muydu neydi,ben en iyisi onuda dinleyeyim....anca yeter :)
    yok günlük üzgün değilim,ağlamıyorum,nayır,gözüme çöp kaçtı :)
    kendine çok iyi davran günlük,ben gidiyorum,sonra gene gelirim,bekle beni :)
    selametle kal....

    YanıtlaSil
  11. :( Hmm günlük efendi, söyle bizi bekleyene, bizi affetsin. Gerçekten de görmedim. İnşallah en kısa zamanda kendimi affettireceğim.

    YanıtlaSil
  12. Bal senesindeyiz sanırım :) Siz de balı çok seviyorsunuz galiba, yazılarınızda bolca geçiyor. Şifa kaynağıdır bal, sevilir..

    Gelibolum, hatamızı telafi ettik inşallah, kıymetlimsin :)

    YanıtlaSil
  13. Bal sevilmeyecek gibi değil ki :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)