Sevgili Günlük 7 (Sevgisiz Günlük)

Merhaba sevgisiz günlük. Merhaba sevgiye aç derbeder günlük. Merhaba ne için yazıldığından bile haberi olmayacak kadar gafil olan değersiz günlük. Merhaba... Sana kocaman, en derinden, he'si en diyaframından koca bir merhaba!

Öncelikle raporumu vereyim: Durumlar fena değil. Yani genel durumlar. Özelleri karıştırma, belki daha sonra sana ipuçları veririm. Bildiğin gibi okul bitti. Yani dönem bitti ama bizim dönemler birbirinden bağımsız. Bitince bitiyor işte. İkinci dönem aslında yeni bir yıl gibi. Bitirince "dört yıllık mezunu" oluyoruz ama kesinlikle biz "sekiz dönem mezunuyuz"

Onun dışında hayat rutin geçiyor. Bayılıyorum şu kelimeye. Olağan yazsam ne banal olacak değil mi? Fakat ben öyle biri miyim? En cool kelimeleri kullanmam lazım. Ne de terbiyesizleştim aniden öyle. Tüm bunlar Leyla ile Mecnun'un etkisi sanmayın. Başka bir derdim var benim günlük, hayatımda beni benden çok anlayanım beni anlamıyor şimdi. Sen olsan ne yapardın günlük? Bu ne demek biliyor musun? Beyazın üzerine beyazla yazı yazmak gibi bir şey. Ne oldu günlük efendi; bağlantıyı kuramadın mı? Aynı derecede anlamsız demeye çalışıyorum, azıcık düşünsen bulursun ama nerede sende o izan.

Bir de Gelibolu17 var. Ayın yirmi üçünde beşinci yılını kutlamış, hiç haberimiz olmamış. Sınav telaşındaydık diye bahanemiz var ama Gelibolu17 bu, korkarım ondan. Hem sen neden söylemedin, sen de bilmiyor muydun günlük bey? Bak bu da sana ödev; gelirse buraya ondan özür dileyeceksin. Zaten aranız güzel maşallah. Benden bahsederse görmedin beni tamam mı? Siniri yatışsın sonra ben çıkarım ortaya.

Güzel şeyler yok mu peki? Var elbette. Fakat neden kötü şeyler olsun ki hayatımda? Sıfır sorun olamaz mı? Olabilir ama bazen kız gibi oluyorum. Trip atıyorum günlük. Nasıl mı? Bildiğin trip işte. Aman bir havalar, bir havalar görmen lazım. Fakat asıl sorun bu değil. Yani sorunsuz olmaz biliyorum ama bazılarıyla yaşanan küçük bir sorun bile insanın omzunda bir dağ olabiliyor. Yani elli kişiyle sorunun olur, bir kişiyle aran iyi olur, o elli kişi aklına bile gelmez. Fakat o bir kişiyle sorunun olursa yandığının resmidir. Elli kişi ne yapabilir ki o zaman? Gelibolu17 bile güldüremez seni artık.

Neyse günlüğüm paşam. Haddimi aşıp sana bir nasihat de edeyim öyle gideyim: Sıkıntın olursa Allah'a sığın. Ondan dile ne dileyeceksen. İnsanlara güven, onları sev ama umutlarını Allah'a bağla. Çünkü sen yapayalnız kalınca seni yalnız bırakmayan, battaniyeyi başına kadar çektiğinde bile yanından ayrılmayan sadece O var. Ne mutlu onu bilene...

Yorumlar

  1. Ellerine Sğlık Yine içindekileri dökmüşsün :) Doğru Yoluda göstermişsin...
    Sevgiyle Kal


    kendidefterim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  3. Bayağı meşkuldun herhalde son zamanlarda. Masaüstünü değiştirmek bile aklına gelmedi herhalde. :)

    Son zamanlarda hep insanlara kızasım var nedense. Her sözleri beni kızdırır oldu. Son cümlende bahsettiğin gibi, yalnız Allah c.c. var aslında bize dost olan.

    YanıtlaSil
  4. Okul meşgul ediyor hep değiştiriyordum da Yolcu'dan duvar kağıdı alamıyordum :)

    YanıtlaSil
  5. Günlük bey efendi,her seyden biraz biraz,güzel yazmiş, sahıbının ellerine sağlık.Senin sahibin bir dahi günlük,evet O,hiç şımarmadı sımaranlarada sesını çıkarmadı es geçti günlük efendi.Evet o,bir kısıyle sorun oldumu elli değil bin kısıde olsa,insanda huzur bırakmıyor,bunun bir çaresı varsa yaz günlük bey efendi bızde öğrenelim olurmu?Dönemi iyi atlattığınıza sevındım günlük sahıbı.Sağlıklı kalın.

    YanıtlaSil
  6. Yediyide gördük. Ne olacaksa...? Onyediyide görsek günlük aynı günlük. :)

    YanıtlaSil
  7. Adsız lütfen adınızı yazar mısınız?

    YanıtlaSil
  8. Birinci adsızla alakam yok.

    YanıtlaSil
  9. Demek ki havalardan bu durum..Benim de ruh halime yakın bir yazı olduğu için diyorum ki demek ki genelde böyle herkes ve geçecek havalar düzeldiğinde...

    YanıtlaSil
  10. Pabuç, olabilir. Allah yardımcımız olsun. Sizin de dediğiniz gibi "bu da geçer"

    YanıtlaSil
  11. Adsız iki, üç, dört = daglarardnda

    YanıtlaSil
  12. Tamam hocam, yorum için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. İyi ki Allah'ı tanıyoruz. Güzel bir iç dökümü olmuş yine.

    YanıtlaSil
  14. selammm sevgili günlük :)
    bak sana bir tiyo vereyimmi,istermisin,bu haftaki altılıda 5.ayakta cevval :))) TE Allah'ım ne gülüyon gülme,tiyo deyince hemen aklınıza at yarışları gelmesin :)direkt selam yazsaydım yanı tek "m" ile rutin bir giriş yapmış olacaktım :)ama ben böyle 3 "m" li selam verince şekildeki gibi "selammm" olağan bir şekilde dalacam sayfalarının arasına demekki :)ona göre hazırlan ayağını denk al,hatta sen tahtaya kalk tek ayağının üstünde falan dur :)diyecektim,dedim bile...tiyo budur bak bunuda herkese yapmam...
    sen ne için yazıldığını bilmeyen günlük,sen çorak ellerde sevgisiz kalmış günlük,haddinden fazla başka şeylere değer verilip,yoğunlaşılıp burtda bir köşede unutulan günlük,vah vah vah sen bendende betermişsin :)
    üzülme yüce Yaradan eninde sonunda doğruyu gösterecektir,sen sadece samimi ol,gerçek ol,yürekli ol günlük bazıları gibi hercai olma,bırak hercai çok sevdiğim bir şarkı ve çiçek olarak kalsın dimağımda...sana yakışmıyor öyle şeyler,,,sen kendin ol yeter,hani bir söz vardır çok sevdiğim ama herkesin ağzına yakışmayan,ama ısrarla kullanılan "sen doğru ol,yanlış kendini belli eder" gerçekten doğru insanlar söylediğinde etkili bir sözdür,ama içi fesat yamuk,iki yüzlü insanlar söylediğinde ise sıfır gibi etkisiz bir elemen olmaktan öteye gidemiyolar benim gözümde...
    sahibinede deyiver özür dilenecek bişey yok ortada göremiyorum ben,öyle bir durum olsaydı ben sinirli olsaydım onun yorumlarını yayınlamaz,cevap vermeye tenezzül etmez,burayada gelmezdim :)
    ufak şeyler bunlar,ama hala sahibini güldürmeye yetmediyse bu yorum,ona şöyle okkalı bir (Türk kahvesi) değil beya karışma ordan bi kerede "soğan tarlası ve on paraya satılan dostluk" hikayeleri anlatalımda belki o zaman güleriz hep beraber ağlanacak halimize...
    Tamammı cici günlük,ballı günlük,şirin günlük,öyle uluorta heryerde trip falan atma,herkese cool neyin görünmeye çalışma,başkası olma kendin ol böyle çok daha güzelsin,,,
    yoksa sanada "hadi ol eskisi gibi olabilirsen" yazar giderim,çok düşünürsün ne demek istedi acaba diye :)
    itina ile günlük yazılır ve aynı itina ile günlük terkedilir camii avlusuna,daha bir itina ile birilerinin kafasına günlük fırlatılır dahada olsa gelmem deyip :)
    okul mokul herbişeyin yolunda olmasınada sevindim,benim oğluşlarımında çok güzel ara karneleri ama hiç sormuyosun günlük aşkolsun insan yeğenlerinin karnelerini sormazmı :)
    şimdi burda hava olmasın diye belgeleri yazmıyoruz,sevmeyiz hiç öyle şeyleri,sonra kulağına söylerim :)
    yeter gari bak gidiyorum artık,kendine çok cici bak olurmu,sonra gene gelirim,hoş kal günlük...

    YanıtlaSil
  15. Urfa Tutkunu, teşekkürler. Ben en başta yorum yapan Urfalı'yı siz sanıyordum.

    Gelibolu17, Elinize sağlık. Güzel bir "yazı" olmuş yine. Yorum demiyorum bildiğin yazı. Çok teşekkür ediyorum, günlük size minnettar ve hep yolunuzu gözlüyor. Saygılarımla :)

    YanıtlaSil
  16. Yok. O kendidefterim, ben Urfa Tutkunu =)

    YanıtlaSil
  17. Ben de =) Kendi Defterim evvelce blogcu'daydı. Blogspot'a kısa bir zaman önce geçti. Buraya ilk geldiğinde sizi ve bir kaç bloğu önermiştim. Sağ olsun dikkate aldı. Onun bloğu da sinema üzerine.

    YanıtlaSil
  18. Evet baktım bloguna. Çok teşekkür ederim öneriniz için.

    YanıtlaSil
  19. Rica ederim. Kıymetli bloglar önerilmeye değerdir.

    YanıtlaSil
  20. O sizin kıymetli bakışınız :)

    YanıtlaSil
  21. Yusuff,
    rica ederim,ben severek yazıyorum günlük yorumlarını,onlar yorum penceresinde olduğu için yorumlar bana göre,sen yazı diyebilirsin,günlüğe bizde minnettarız,o bizim yolumuzu gözlediği kadar bizde onu bekliyoruz :)selamlar...

    YanıtlaSil
  22. Aklıma şu geldi bak şimdi hani senin bana günlük yazma teklifin vardı benim kibarca reddettiğim ama aklımın bir köşesinde hep duran o teklif,acaba öyle bir çılgınlık yapsam senin günlük beyefendi benim elime geçince kırmızı kurdeleli,rengarenk elbiseli,bıcır bıcır bir hanımefendiye dönüşürmü :)
    :p

    YanıtlaSil
  23. Sıkıntın derdin uzak uzak olsun. Mezuniyetini burada kutlarız inşallah.

    YanıtlaSil
  24. Allah razı olsun değerli abim. İnşallah kutlarız. Çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  25. Gelibolu, onur duyarım :)

    YanıtlaSil
  26. Hayata çok karamsar bakmamak lazım. Bugün üzülür, diğer gün seviniriz. Hayat böyle, ne hep yağmurlu, ne de hep güneşli :)

    YanıtlaSil
  27. vuvvvvvvvv!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  28. Aynen öyle İhyaca, elinize sağlık. sizi buralarda görmek ne güzel :)

    YanıtlaSil
  29. Size bir e-posta gönderdim. Umarım doğru adrese göndermişimdir. Gelen kutunuza bakar mısınız lütfen?

    YanıtlaSil
  30. Anladığım kadarıyla burada bir şeyler olmuş. Yazılar silindiği için ne olduğunu bilmiyorum. Gelibolu'nun tüm yazıları gitmiş. Umarım her şey yolundadır.

    YanıtlaSil
  31. Benimle ilgili bir durum yok. Tamamen başka meseleler. İnşallah yoluna girer.

    YanıtlaSil
  32. Yazılarını beğenerek okuyoruz.Bizim gibi yeni bloggerlar için iyi bir örneksin.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estğ. sizin güzel bakışınız. Teşekkür ederim iltifatlarınız için.

      Sil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)