Kendime Yalan Söylüyorum

Biz erkekler yalancıyızdır. Duygusalken duygularımızı saklar, ihtiyacımız olduğunda da hiç içimizden gelmediği halde sırılsıklam aşık rollerine bürünebiliriz. Kimi zaman karşımızdakine öyle hissettiririz ki bizim gerçekten ondan başkasını görmediğimizi sanır, halbuki doğum tarihini sorsa kendimizinkini söyleriz.

Yazının başında yalancıyız dedim ya, bunu tam olarak anlamayın. Girişten de gördüğünüz gibi işin içine duygusallık girince öyleyiz. Duygusallığın bir zaaf olduğunu düşünürüz ve elimizden geldiğince bunu dışa vurmayız. Üzülürüz, ağlarız ama bunu kimsenin görmeyeceği yerde yaparız.

Bazen kendimizi çok iyi hissederiz, bunu paylaşmak isteriz ama erkeğiz ya, bir ağırlığımız var ya bunu bozmamak için rolden role gireriz. Aslında o an içimizdeki çocuk havalara zıplamak ister ama biz sadece oturur ve gülümseriz.

Kimi zaman da kendimizi kötü hissederiz. İçimizden ağlamak gelir ama biz kendimize yine yalan söyleriz. "Yok bir şey" deriz. "Hey gidi hey, bu ne ki, ben bunlarla yıkılacak adam mıyım" deriz. Kendimizle oyunlar oynarız. Kalbimizi kandırmak için taklalar atarız. Başarır mıyız; tabi ki hayır, yalancının mumu yatsıya kadar yanar derler ya,  işte kendine yalan atanın mumunda ip yoktur; sadece boşa çakmak çakarız.

Hislerimizden böyle kaçmamızın neşvünemamıza bir etkisi olur mu bilemem ama biri bana "kötü hissettiğinden ne yaparsın" diye sorsa ona "kendime yalan söylüyorum" derdim.

Yorumlar

  1. yalan ii bişi değil.

    YanıtlaSil
  2. Anca kendine yalan söylersin zaten,ama bana asla!... :)
    "Yalan ii bişi değil" demişya "Adsız" acaba kendisi hiç mi yalan söylememiş? yoksa oda sadece bizi kandırdığını sanıp,kendini kandıranlardan mı?
    Ben Yaşar'ın Ebruli şarkısını çok severim,hani diyorya içinde "benim adım ebruli,yalanımı sevsinler yalansız dönmüyor dünyaaa" işte benim tüm yalancılığımın sebebi o şarkıdır,tüm yalanlarımın arkasında bir ebruli olma isteği vardır belkide :)
    Ama öyle tek ayak üstünde kırk yalan uydurduğum falanda yok yani :)
    Neyse duygusal bir yazı olmuş,ben biraz ortam şenlensin diye böyle bir yorum attım zaten :)
    Yalancı kardeşim benim :) selamlar olsun....
    Benim mimin cevaplarınıda ister verrr,ister vermeeee,sen bilirsin,bu güne kadar daha mimimi cevaplamadı diye kimseye kin kusmuşluğum yok,sadece az taciz ederim o kadar :)
    Allah'a emanet ol,hoş kal,ama kendine asla yalan söyleme....Kendini kandıramazsın,nereye gidersen git,kendinden öte gidemezsin...


    BENİM ADIM EBRULİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm selam dürüst ablam :) Senin mimi cevaplayacağım ama dediğim şartı kabul edersen. Taciz işe yaramaz, ben alışığım çünkü :)

      Sil
  3. Bunu herkes yapıyor bazı bazı..Demek ki erkekler çıkardı bu durumu hım...

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Estğ. rica ederim. Evet hiç farkına varmamışım. Bir bakayım inşallah onu da yanıtlarım. Tekrar teşekkür ederim. :)

      Sil
    2. Gelibolu17 de beni bu mimde mimlemiş, ben onunla pazarlık yapmıştım, sorular çok hepsini cevaplayamam demiştim o da sadece "uzaylı arkadaş" sorusunu cevapla demişti. Öyle yaparsam olur mu?

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  5. Yusuf can, güzel bir mim yazısı yazmışsın. "Erkek adam" kalıbını anlatmışsın bir güzel...Sanki sizin duygularınız yok! Neyse,fazla uzatmayayım. Okul devam mı? İyi okullar sana o zaman :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel.
    Yani itiraf.

    Kadınlarda itiraf edebilseler keşke; o kadar da duygusal yaratıklar olmadıklarını. İşlerine gelmeyince erkeklerden bile daha merhametsiz olabildiklerini falan....

    YanıtlaSil
  7. Aynen dediğin gibi kardeşim...

    YanıtlaSil
  8. Bu yazıyı okumak iyi oldu. Katılıyorum yazdıklarınıza =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim =) Benim için de burada olmak mutluluk.

      Sil
    2. O mutluluk bana ait mi diyeyim ne diyeyim bilemedim :)

      Sil
    3. Demeniz gerekeni kabul ettim inş =)

      Sil
    4. Amin, ecmain =) Bu arada dikkatimi celbetti; yazıyı eklediğiniz gün benim doğum günümdü.

      Sil
    5. Öyle mi? Allah hayırlı, bereketli, uzun bir ömür nasip etsin inşallah. :)

      Sil
    6. Amiinn. Allah razı olsun =)

      Sil
  9. Çok güzel bir yazı olmuş. Erkeklerin duygularını saklarkenki halleri bir farklı güzel aslında.

    YanıtlaSil
  10. Etkinliğimize katılmak ister misin?
    http://kararli.blogspot.com/2012/09/etkinlige-katlmlarnz-bekliyorum.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydasını görürsünüz inşallah.

      Sil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)