Sen Kimsin

Sen kendini ne sanıyorsun? Hayatımın merkezindesin diye kendini üzerimde söz sahibi mi sandın? Yok yani bunlar ne ayaklar? Neyine güveniyorsun?

Tamam belki kanımı sen pompalıyorsun, belki sen dursan ben de durmak zorunda kalacağım. Eyvallah gece gündüz demeden çalışıyorsun. Uyumak, dinlenmek nedir bilmiyorsun.

Vücut ısımı düzenlemen, artık ve pislikleri vücudumdan atman seni benim patronum mu yapıyor?

Bilmediğin ne biliyor musun? Hani o karanlık, o güvenli yerde çarpıp duruyorsun ya, dışarıdan hiç haberin yok. Dünyanın sadece üç gün olduğunu bilmiyorsun. Bu üç gün için senin bile minnetini çekmeyeceğimin farkında değilsin.

Sen içeride temizlikle uğraşırken, dışarıdaki pislikten habersizsin. İnsanların ne kadar nankör olduğunu bilmiyorsun. İçeride herkes emrinde ya, dışarıyı da öyle kolay sanıyorsun.

Hani ne olursa olsun işler sana dönüyor ya, sanıyorsun ki dışarıda da öyle. Hani yardımcıların sana hiçbir zaman sırtını dönmüyor ya, hani kapakçıkların hiç şaşırmadan açılıp kapanıyor ya, sen insanları da öyle sanıyorsun.

Ama öyle değil. Dış dünya hiç de senin o karanlık dünyan gibi değil. İnsanlar her an sana sırtını dönebiliyorlar. Hani var ya senin dünyada bir yer ağrısa tüm dünyan ağrır ya, işte bu dünyada biri ağladığında tüm dünya gülüyor. İşte sen bunları bilmiyorsun.

Sana nasihat edeyim mi? Patronluğunu kendi dünyanda yap. Benimle uğraşma. Durmakla da tehdit etme beni çünkü işe yaramaz. Bu pis dünyada daha fazla kalıp da ne yapacağım zaten?

Kendini bir şey sanma. Sana boyun eğdiğim o günler çok geride kaldı. Artık durmanı bile umursamıyorum, kaldı ki acılarını takacağım.

Sen iyisi mi uslu uslu çarpmana bak. Altmış defa mı çarpman gerekiyor dakikada seksen mi; sen onunla uğraş. Benim bu pis dünyamla mücadelemi bana bırak.

Yorumlar

  1. Bu ne karamsarlık, git kendini Dicle nehrine at.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok attım bir şey olmadı. Yüzdüm yüzdüm çıktım. :)

      Sil
  2. Ayyy bir an bana diyorsun sandım Allah'tan kalbinle konuşuyormuşsun çok rahatladım :)
    Ama biliyorsun mutlaka o bedenimizde dakikada ortalama 70-80 defa atması normal sayılan,fakat bir gün boyunca kaç milyon kez atan,bir nevi yaşama sebebimiz et parçasından bir avuç et parçasından kurtulman pekte o kadar önemli değil,onun görevi o herkes dünyada yaratılışı gereği üzerine düşen görevleri yapmakla mükellef tabii bilene,bilmeyene ne ?
    Asıl bizim bakıp beslememiz gereken manevi kalbimiz,
    Artık kalp hastalıklarının tedaviside mümkün zaten,amma velakin kalb gözü kapalı olanlar,kalbi günahlardan kararmış,dünyanın kötülüklerinden taşlaşıp nasır bağlamış yüreklerin tedavisi pek mümkün gibi gözükmüyor,aslında tek çıkar yol koşulsuz sevgiden geçiyor ama bunu biz insanlar pek beceremiyoruz,,,,hep kendimizi düşündüğümüz için,
    bencilce davrandığımız için,durumumuz çok zor,düzelmemiz hiç te kolay olmayacak gibi görünüyor ...

    Bu arada Allah kalbine kolaylık versin zor olmalı şu sıralar bedeninde atmak,sürekli azarlayıp duruyorsun,yerinden fırlayıp seni terketmesi an meselesi gibi duruyor,gerçi senin pekte umurunda değilmiş gibi duruyo daaaa işte o kadarda karamsar olma bence,gün doğmadan neler doğar,çıkmadık candan ümit kesilmez,her işte bir hayır vardır,senin hayır bilidğin şer, şer bildiğin şeylerde hayır olabilir deyip tereciye teremide sattıktan sonra müsaade isteyip yola revan olayım ben,malum yolum uzun,selamlar olsun Allah'a emanet olasınnn....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğar abla doğar inşallah. Allah razı olsun, sen de Allah'a emanet olasın. :)

      Sil
  3. Yazınızı okurken ne oluyor burda dedim ,çok korktum Allahtan adsız'a yazdığınız cevapta tebesümünüzü görunce biraz olsun ferahladım kardeşim yusuf hayırdır inşallah.Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır olur inşallah. Merak etmeyin kötü bir şey yok çok şükür. Bir an öyle geldi içimden öyle yazdım. :) Siz de Allah'a emanet olun.

      Sil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)