Sevgili Günlük 10 - Hepimiz Biraz Akıllıyız

Merhaba sevgili günlük. Yarın sabah erkenden kalkıp sınava gitmem lazım ama bak ben burada seninle uğraşıyorum, değerini bil.

Havalar ısındı günlük. Artık sıcak, özellikle de siyah giyince... Bugün bir yere gittim, üzerimde siyah bir kazak vardı, güneş gelmiş sırtıma girmiş sandım. Bir yer dedim de aklıma geldi, bugün ilk defa motorla şehir dışında dolaştım. Şunu anladım ki günlük; hız yapmak harika bir şey.

Biliyor musun günlük, dünyada insanlar birbirlerini çok üzüyorlar. Ben insanları üzüyorum, onlar da beni üzüyor. Şunu anlamıyorlar, ben zaten sizi üzerken kendimi de üzüyorum, sizin tekrar beni üzmenize ne gerek var? Fakat durmuyorlar, durmayacaklar da galiba.

Sen insan olsaydın anlardın günlük, insanlar birbirlerini üzmekten zevk almazlar. Belki öldürmek zevkli bir şeydir, ona lafım yok ama üzmek değil. Hani insanları acı çekmesin diye öldürüp yaralı bırakmazlar ya filmlerde, işte öyle günlük, üzmek de istemezler.

Fakat kimi zaman olur, insan mecbur kalır bazı şeylere. Aslında elinden bir şey gelse üzülmesine izin vermeyeceksin ama gelmiyor elden bir şey, ne yapacaksın? O üzülürken sen de üzülürsün ama o senin taş kalpli olduğunu sanır. Ne yapacaksın?

Öyle işte günlük, zor bu dünya, ama bak sevinçli haberlerim de var: Öğretmen abimin öğretmen arkadaşı demiş ki "o da bazen saçmalıyor." Ben de dedim ki ne yani hep ciddi mi olsaydım? Ne bileyim Higgs Bozonundan mı bahsetseydim?

Delinin biri doktora demiş, ben akıllandım beni bırakın, azıcık deliliğim kaldı, zaten hepimiz biraz deli değil miyiz diye. Doktor da demiş hayır hepimiz biraz akıllıyız. Yani günlük efendi, her insan saçmalar. Ama gizli, ama açık, ama yazıyla, ama sözle... Ben de saçmalamak için blogumu kullanıyorum. Fena mı yapıyorum?

Hepimiz sadece biraz akıllıyız. Deli yanımızı saklasak da birazdan öte kalan yanda deliyiz. Bunu herkes biliyorken blogum niye bilmesin?

Yorumlar

  1. (: tamam bende saçmalıcam ama musallat olmak yok ... Sen benim yaptığımı yapma adı üstünde ANTIKA (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlamadım gerçi ama nasıl derseniz öyle olsun :)

      Sil
    2. yani demem o ki .. Saçmalamak her insanının kanında var . Saçmalamaktan korkmamak lazım da bendeki özgüven eksikliği olabilir neyse yine saçmaladım galiba

      Sil
    3. Cevabı görmemişim, kusura bakmayın. :) Anladım galiba :)

      Sil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)