Güneş...

Bazen isyan ediyorum. Hayata değil, hayatı verene de değil; sadece sana. Neredeyim diyorum, sorguluyorum. Sorgulanması gerektiği için değil, yapacak başka bir şeyim olmadığından sorguluyorum. Sonra eli boş dönüyorum kendime. Kızıyorum, kendime değil; sadece sana.

Küçük bir göz geliyor gözümün önüne. Yaklaştıkça büyüyor. Sonra dünyam oluyor, yutuyor beni. Kayboluyorum. Yolumu ararken sana rast gelmiyorum, hiçlik karşılıyor beni. O küçüklüğün büyüklüğünde kimseye sormuyorum, arıyorum, kendimi değil; sadece seni.

Çocukluğuma dönüyorum bazen. Çakıl taşlarını düzelten belediyenin greyderini görüyorum. Düzeltmeye çalıştıkça bozduğunu, düzelttiği yolun bir yağmurda yürünemez olduğunu hatırlıyorum. Temiz kalmaya çalışmıyorum. Dikkat ediyorum sadece; kendim için değil, senin için.

Güzele göreli diyene kızıyorum bazen. Tek bir güzel varken diğerlerine güzel diyene değil, seni tanımadığı halde o kelimeyi telaffuz edene kızıyorum. Seni bir inci kutusunda saklamak istiyorum ama kutu seni örtmekten utanır diye korkuyorum. Korkuyorum, güzelliğinden değil; sadece gözlerimden.

Güneş...

Yorumlar

  1. Seni tanimadigi halde, o kelimeyi telaffuz edene kiziyorum....
    Bu kadar mi guzel anlatilir?

    YanıtlaSil
  2. Çok çok güzel. Sözü güzel, özü güzel, kalbi güzel kardeşim, çok güzel olmuş. Allah ilmini ve saadetini artırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin güzelliğin abim, Allah razı olsun. Cümlemizin inşallah. :)

      Sil
  3. Harika yazmışsın tam yüreğinden süzüp paylaşmışsın çok beğendim kardeşim, kalemin var olsun....Temanda değişmiş hayırlı olsun güzel olmuş yazının resminide çok sevdim kalp güneş çalacağım haberin olsun :)
    Nasılsın bu arada?
    Selamlar olsunnn Allah'a emanetsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyim abla, çok teşekkür ederim. Aleyküm selam. Sen de Allah'a emanet ol. :)

      Sil
  4. Kardeşim Yusuf Şiirimsi yazınız da diğer yazdıklarınız gibi çok beyendim Gönlünüze Sağlık,fakat temanız beni zorluyor yazarken okurken :) gerçekten! önceki bloğunuz daha güzeldi.Bu kaçinçi yazım ama hiç birini gönderememişim.Ama bu sefer eminim gelecek :) Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim. Haklısınız en kısa zamanda değiştireceğim şablonu inşallah. :)

    YanıtlaSil
  6. Değerli kardeşim size ne kadar teşşekür etsem azdır.Allah razı olsun, Harıka olmuş Blogunuz Güle güle kullanın inşallah,hakkınızı helal edin olurmu.Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Helal-i hoş olsun. Asıl ben teşekkür ederim. :)

      Sil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)