Leyla Güldü

Leyla güldü. Mecnun'a gülüyordu. Mecnun da Leyla'ya. Bundan neden ben pay aldım?

Söylesene neden Leyla'nın gülüşünde sen güldün, yüzünde sen parladın? Neden Sedef utanırken sen utandın? Neden Şirin mahzun bakarken sen bana küstün?

Söylesene neden resimler sen oluyorsun? Ne oldu da yastıklar sen kokuyorsun? Nasıl oluyor bilgisayarımın pikselleri sen doluyorsun? Söyler misin neden her yanımı sen kuşatıyorsun?

Kitaplığımdaki kitapların isimleri değişti biliyor musun? Hoparlörüm artık bir farklı ses çıkarıyor. Koltuğum daha bir sert oldu. Başım mı küçüldü, yastığım mı büyüdü bilmiyorum; ama artık o yastık bana fazla geliyor. Klavyemin tuşlarına yetmiyor on parmağım, on tane daha istiyor.

Biliyor musun fıstıklar kabuklarından ayrılmıyor, bisküvilerim bitmiyor, lokumların boynu bükülmüş, demliğin dibi görünmüyor. Su içmek için bardak kullanmıyorum, musluk bana yetiyor. Çok mu hafifledim acaba? Teraziye ne olduysa artık beni tartmıyor.

O değil de gece lambam bile artık yanmıyor. Bana mı küstü yoksa ben mi onu çekemiyorum bilmiyorum; orada öylece duruyor.

Elbiselerim kirlenmiyor artık. Neden biliyor musun? Çünkü uzanıp seni düşünürken kıpırdamıyorum ve inan bana seni düşünmekten daha çok sadece seni özlüyorum.

Sana son bir soru: Sakalımın böyle uzamasıyla senin bir ilgin var mı? Ben farkına varmadan kalbime sultan mı oldun? Hadi ona tamam diyeyim, hangi ara beynime hükümdar oldun?

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Belki de o senin hoş bakışındır :)

      Sil
  2. Bilemiyorum, ama az önce tekrar okudum yine aynı fikirdeyim, sanırım sonraki günlerde okuduğumda da fikrim değişmeyecek :)

    Ne hoş bir yazı olmuş...

    Teşekkürler kardeşim, selamlar, Allah'a emanetsiniz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim abla. Siz de Allah'a emanet olun. :)

      Sil
    2. :)))) Okul ne alemde bu arada?

      Sil
    3. Okul bitti bu arada :)

      Sil
    4. Hayırlısı olsun çok sevindim :)
      Diplomanın fotosunu isterimmm :)
      Ne olcan sen şimdi bakim? Okulda bittiğine göre ;)

      Sil
    5. Allah razı olsun. Alınca gönderirim inşallah. :)
      Mezun olucam.

      Sil
    6. Hımmm anladım :) Mezun ol ama, sakın başka bir şey olma :)

      Sil
  3. Bende çok beyendim,herkes gülsün inşallah.Antep fıstıklrı bile gülmüş :) Allah'a emanet olun kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. :) Siz de Allah'a emanet olun.

      Sil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)