Ales Kafayı Yakınca

(Bu paragraf giriştir, okunmasına gerek yok.)
Blog yazmak çok tatlı bir iş. Bir zamanlar sanal dünyada sesim olsun diye çıktığım yolda, yorumlardan etkilenerek açtığım blog çok işime yaradı. Bazen sesim oldu, bazen arkadaşım. Bazen de her şeyden öte çevrem.

(Bu paragrafta nereye vardığını bilmediğim, çok uzun ve saçma bir cümle var, en iyisi atlamak.)
Fakat son zamanlarda yazamaz oldum. Yazmak için kendimi zorlasam da her yazının baya zaman alması, yazmak için kendimi hazır hissetmek zorunda olmamın gerekmesi, sadece içimden geldiğinde yazmamın doğru olduğunu bilmem ve yazmak istediğimde beni meşgul eden başka bir şeyin olması yüzünden yazamıyorum. Bu şartların tamamının uygun olduğu zamanlar çok az oluyor maalesef.

(Bu paragrafta edebi kaygı taşıyan laflar var, muhtemelen saçma olmuştur.)
Blog yazanlar bilir. Blog dediğin namaz gibi, yemek gibi programla yazılmaz. Bloga yazılanlar, içten bir şeyler geldiğinde parmakların klavyeyi sevmesinin sonucudur. Parmakların, içten gelenleri klavyeye fısıldaması, klavyeninse bu sırrı tüm dünyayla paylaşmasıdır.

(Bu ve ondan sonraki paragraf benim ruhsal dünyamla ilgili, aynını yaşamadıysanız bana ne diyebilirsiniz.)
Aslında bu aralar yazmaya çok ihtiyacım var. Deliriyor muyum yoksa olgunlaşıyor muyum bilmiyorum ama çok düşünmek gibi bir gerçekle karşı karşıyayım. Kur'an okuduğumda ya da elime bir kitap aldığımda, kitabı öylece açık bırakıp uzaklara daldığım çok oluyor.

Düşünmem sorun değil. Gerçi bazen okumama engel oluyor ama asıl mesele, bir şey bilmeden düşüncelere dalmam. Durum böyle olunca düşünceler bir yere dayanmıyor. Derinlere doğru dalıyor, sonra karanlıklarda kayboluyorlar.

(Bu paragraf her şeyi açıklıyor, mutlaka okunmalı.)
Gecenin bu saatinde, yarın gireceğim alese çalışmış olmanın yorgunluğunun üstüne böyle bir yazıyı neden yazdım bilmiyorum. Eğer bir şekilde bu yazıya rast geldiyseniz ve büyük sabır gösterip okuduysanız, emin olun ki siz iyi bir okuyucusunuz. Başarı size göz kırpıyor. Sakın vazgeçmeyin! (Okumaktan yani...)

Yorumlar

  1. Vazgecmem yusuf kardes:) başarılar dilerim. Allah muvaffak etsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum kardeş ;) yolun açık olsun her daim.

      Sil
    2. Cümlemizin inşallah.

      Sil
  2. Yazmak istediğinde zihninde birleşmiyor kelimeler. Çok meşgul oluyorsun, tam da o zaman geliyor ardı ardına yazmak istediklerin. Ben genelde yoldayken aklıma geliyor. Yanımdan kağıt kalemi ayırmamalıyım sanırım hocam :) Alesden de iyi bir sonuç almışsındır inşallah Yusuf hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesini kaydet hocam, sonra dinler yazarsın. Daha güzel çözüm bence. :)

      Ales iyi geçti ama almam gereken puanı alamadım maalesef.

      Sil
    2. :)) evet ben çok iyi bir okuyucuyum dedim ama sen inanma Yusuf kardeşim.Allaah'a emanet olun

      Sil
    3. İnanırım, neden inanmayayım :) Siz de Allah'a emanet olun.

      Sil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)