Bana Gelen Çiçek

Telefonum çaldı, arayan memurumuzdu. "Hocam size bir hediye geldi." dedi. "Ben kendime sandım ama hüsrana uğradım, bugün doğum gününüz mü?" diye ekledi. Çok şaşırdım. Ne hediyesi olabilirdi ki? Alışveriş yaptığım sitelerden biri bana kıytırık bir şey göndermiş olmalıydı. Ya da bir yanlış anlaşılmaydı.

Az sonra odanın kapısı çalındı. Kapıda bir adam, elinde bir çiçek!... Çiçek mi? Çiçek mi dedim ben? Bana gelen bir çiçek!...

Ağzım açık kalmıştı. Ne yapacağımı bilemedim. Adam çiçeği elime tutuşturdu ve gitti. Ben hala yanlış anlaşılmadır diye çiçeğin kimden geldiğini anlamaya çalışıyordum. Açıkçası o an, yaşadığım anların gerçek olup olmadığını ayırt etmeye çalışmakla meşguldüm.

Küçük bir saksının içinde, uzun, iri pembe yapraklı, çok güzel kokan bir çiçek gelmişti bana. Saksının etrafı mor bir kağıtla kaplanmıştı. Sanırım güzel kokan o kağıttı.

Çiçeği sehpaya koydum. Üzerindeki kağıdı aldım, tekrar tekrar okudum.

Çiçek karşımda durduğu halde bilgisayarın başına oturdum. Kalbimin olduğu kısmın ağrısı geçmeden duygularımı yazmalıydım. Ne mi hissediyordum. Bu satırları yazmadan önce birkaç dakika saçma sapan güldüm. Kelimenin tam anlamıyla şok yaşıyordum. Çok uzun zamandır bu kadar şaşırdığımı hatırlamıyorum. Resmen bir süre ne yaptığımı bilemedim, belki de çok saçma hareketler yapmışımdır. Allah'tan odada yalnızdım.

Sanırım başım dönüyor.

Daha fazla yazmak istemiyorum. Bir süre çiçeğimle bakışacağım. Son olarak notta ne yazdığını da söyleyeyim:

Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır. 

(Başarılı sayılmama sevindim.)

Yorumlar

  1. SA,Yusuf,
    anneler gununun en cok satan cicegi,Orchid Phalaenopsis... gecen hafta ben de kendime aynisindan almistim.

    Anneler basarili olsa da olmasa da daima cocuklarinin arkasindadir...

    .Yeni isiniz hayirli olsun.enson yazilarinizda hala universite okuyordunuz ne zaman bitti de ise girdiniz... yillar ne cabuk geciyor...Hayirli olsun Basarilarinizin devami dilerim...Bir Sessiz okuyucu, yorumcu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm selam. Çok teşekkür ederim, Allah razı olsun.

      Çabuk geçiyor gerçekten de...

      Sil
  2. Orkide pek guzelmis te annen mi yollamis esin mi? Benim yollamadigim kesinde 😆
    Nasilsin? İyimisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşim yollamış abla, annem çok uzakta.

      Çok teşekkür ederim, iyiyim şükür, sen nasılsın?

      Sil
    2. Cok sukur iyiyim ;)
      Sevindim iyi olmana arayi uzatinca cok seyler kacirdigimin farkindayim, biraz dolastim sayfanda yazilarina baktim yorumlarina baktim duygulandim ve farkettim ki ablasi tam bir yil once yorum birakmisim sayfana 😳 yeter ki gel bana senede bir gun gibi olmus 😃 esine selamlar Annemin ellerinde operim Allah a emanet olasin kardesim 😊 Soz bir dahaki yorumum 2016 da olmayacak 😳

      Sil
    3. Aleyküm selamlar. Sen de Allah'a emanet ol ablam. Aman iki seneye çıkmasın :)

      Sil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)