Benden Bana Selamlar

Blog yazmak harika bir şeymiş. Yıllar önce internetten para kazanmak için arayışlarda bulunurken blog yazmanın önemine değinen bir yazıya rastladığım için ne kadar şükretsem az. Aslında o yazıyı yazanı bulup ona teşekkür etsem daha iyi olurdu ama neyse işte...

Blogu ilk yazdığım zamanlarda sadece bir şeyler yazabilmek için yazıyordum. Sonradan, okuyanlar ve yorum yapanlar ortaya çıkınca durum daha da güzelleşti. Fakat şimdi fark ediyorum ki ne yazmış olmak ne de okunup yorumlanmakmış mesele; mesele kendi değişimine şahit olabilmekmiş.

Yıllar önceki yazılarıma baktığım zaman ne gibi değişiklikler geçirdiğimi görebiliyorum. O zamanki bazı düşüncelerime gülüyor, bazılarına "vay be" diyor, bazılarını okuyunca da kendime küfrediyorum. Fakat her şeye rağmen geçirdiğim evrelerin farkına varabiliyorum.

Keşke imkanım olsaydı da daha çok yazabilseydim. Keşke her gün en az bir yazı karalayabilseydim. Böylece günlük hayatımı sonraki günlerime saklayabilirdim.

Bugünden sonra daha az vaktim olacak ve daha az yazacağım fakat elimden geldiğimce hayatımın bu dönemindeki "ben"i sonraki yıllarıma taşımaya gayret edeceğim.

"Ben"den bana selamlar...

Yorumlar

  1. Nerelere kayboldun Yusuf hocam?.. Senden heves ettim buralara geldim ama seni göremez olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma hocam, altı aydır dil kursundaydım, hayattan soyutlanmıştım. Ev taşıma falan da derken hayat çok meşgul etti beni.

      Sil
    2. Allah kolaylık versin hocam...

      Sil
  2. sendeki o değişimi biz de görebiliyoruz, en azından evlenip barklanıp koca adam olduğunu kestirdik mesela :)


    Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar belli oluyor mu? :)

      Aleyküm selamlar...

      Sil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)