GM Discovery Eduroam Bağlantısı

General Mobile Discovery Kitkat sürümüne geçtikten sonra eduroam bağlantısını kuramadım. İnternette aradım ve donanımhaber forumda konuyla ilgili bir mesaj buldum. Çok kısa yazılan mesajı burada resimli bir şekilde açıklamak istiyorum.

Öncelikle Sistem Ayarları'ndan Kablosuz'a giriyoruz. Orada altta duran +'ya basıyoruz. Bu yeni ağ oluştur demek.





Ağ SSID yazan yere "eduroam" yazıyoruz. Hemen altında Güvenlik seçeneğini 802.1xEAP diye değiştiriyoruz. Kullanıcı adı ve şifremizi giriyoruz.



Ardından Gelişmiş Seçenekleri Göster kutucuğunu işaretliyoruz. Altındaki EAP metod seçeneğini TTLS onun altındaki Faz 2 doğrulaması'nı da PAP diye değiştiriyoruz.



Hepsi bu kadar. Kaydet dedikten sonra eduroam'a rahatlıkla bağlanabilirsiniz.


Yorumlar

  1. selçuk için de aynı ayarlar geçerli mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla eduroam ortak ağ, yani tüm üniversitelerde aynı. Bir kere kaydettikten sonra her yerde otomatik bağlanması lazım.

      Sil
  2. kaydet şeçeneğine tıklayamıyorum neden acil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CA Sertifikası'na "Doğrulama" deyin.

      Sil
    2. Ozamn kaydet butonu aktiflesiyor ancak bu seferde kimlik dogrulama sorunu diyor.

      Sil
    3. E-posta adresinizi veya şifrenizi yanlış giriyor olabilirsiniz. Ben bu şekilde bağlanabiliyorum. Az önce tekrar denedim.

      Sil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)