General Mobile 4G

Tam adı General Mobile Android One 4G olan bu telefonu duyunca çok sevinmiştim. General Mobile Discovery'i yaklaşık iki yıl kullandım ve çok memnundum. Bu telefon ondan iyi görünüyordu ve üstelik arkasında Google vardı. Böyle bir telefon, böyle bir fiyata kaçmazdı.

Aldım tabi, bir buçuk aydır kullanıyorum ve memnum değilim.

Telefon güzel görünüyor, hızlı, ekranı net ama dokunmatik çok fena. Hassasiyeti o kadar kötü ki kesinlikle rahat yazamıyorum.

Kamera için 13 mega piksel yazmışlar ama "sadece yüksek ışıkta çeker" notunu eklemeyi unutmuşlar. Çünkü ışık çok iyi olmadı mı ilk çıkan telefonlardan bile beter çekiyor. Açıkçası almadan önce bunu kullanıcı yorumlarından okumuştum ama abarttıklarını sanıp yine de almıştım. Fakat şimdi anlıyorum ki hiç de öyle abartılan bir durum yok ve bu çok önemli bir sorun. Yani nasıl diyeyim; resmen çekemiyor.

Telefon yaklaşık bir ay Youtube sorunu çıkardı. Her seferinde hata veriyordu. Neyse ki geçenlerde bir güncelleme yayınlandı ve sorun çözüldü. Fakat bir de bluetooth sorunu var: Başka bir telefona bir şey göndermek istedim, tekrar tekrar aratmama rağmen "etrafta cihaz yok" dedi.

Ben Google hayranıyım, bu tür şeyleri takmam ama telefonda çok fazla Google uygulaması var ve hiçbirini kaldıramıyorsunuz. Hadi neyse bir köşede dursunlar diyeceğim de iki günde bir tamamının güncelleme alması insanı çileden çıkarıyor.

Telefonun ahize sesi çok yüksek ve sanki kısılmıyor. Yani kıssam da sessiz bir ortamda yanımdakiler karşıdan gelen sesi duyuyorlar. Buna karşın karşıya giden ses kısık. Birçok kişi "sesin gelmiyor, çok az geliyor" diyor bana konuşmalarda.

General Mobile yılların şirketi. Bugüne kadar hep beğenilmeyen telefonlar üretti. General Mobile Discovery ile büyük bir çıkış yakaladı ve ben dahil birçok kişiye kendini sevdirdi ama anlaşılan bu baya kısa sürdü.

Yorumlar

  1. Ayrıca sensör de sorunlu. Telefonla konuşurken kulağım hep bir şeylere basmış oluyor; çok fazla basmış olabiliyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yeter ki hakaret içermesin...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)