Hayaller ve ÖYP

Üniversite'ye DGS ile yerleştim. Yani baya geç başladım ama çok sevdim. Ortam güzeldi, okumak zevkliydi ama bitecekti. Burada kalmanın bir yolu olmalıydı. ÖYP var dediler. Ales, yds, lisans ortalamasıyla yerleşiyorsun, okuyorsun dediler.

O günden sonra bu hayali kurmaya başladım. Bir gün bir hocama sordum: "Hocam ben zaten çalışıyorum, dışarıdan okuyup mu doktora yapsam yoksa akademiye mi yerleşsem?" dedim. Hocam "Tabi ki akademi..." dedi. "Ama hocam, araştırma görevlilerinin maaşları çok düşükmüş." deyince: "Bu iş para için yapılmaz, aklında para varsa hiç bulaşma." dedi.

Bulaştım, uğraştım. Aklımda para yoktu. Bugünlerin hayalini kurdum ve başardım. Daha faydalı olabileceğimi umduğumdan, yaklaşık iki yıl kaybetme pahasına, ana bilim dalımı değiştirdim. "Bu ana bilim dalında ders yükü az, az kazanırsın." dediler, "Kimin umurunda..." dedim.

Şimdi Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden birindeyim. Ortama alıştım. Evime alıştım. Tezime başladım ki...

Filmin en güzel yerinde araya reklamlar girdi.

Şimdi tek hayalim reklamın çabucak bitmesi, filmin kaldığı yerden devam etmesi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)