Giriş Kısmını Yazdım Sayılır

Yüksek lisans tezimin giriş kısmını bitireyazdım.
Yazarken şunu fark ettim: Yazma sırasında hataları göremiyorsunuz. Sadece yazıyorsunuz. Hatta noktalama işaretlerine bile dikkat etmiyorsunuz. Kendinize göre nokta-virgül koyuyorsunuz ama ya eksik ya da fazla olabiliyorlar. Tabi bu pek önemli değil çünkü daha tekrar tekrar okuyacağım.
Yazıyorum ama sanırım hata yaptım. Tezin asıl kısmı için fişlemeleri yapmıştım, giriş kısmını yazınca elimde burası için bir şey olmadığını gördüm. Buna rağmen baka baka yazdım. Bu yüzden kısa kestim ve çoğu yerde klasik kaynak yerine çağdaş araştırmalara dipnot verdim. Korkarım ki savunmada bu bana eksi olarak yazılacak. Hatta belki tamamen yanlıştır, düzeltmem gerekiyordur. Bir ara bir hocaya okutacağım.
Tavsiye: Her şeyi fişleyin. Geniş düşünün, “Bu benim işime yaramaz.” deyip hiçbir bilgiyi kaynaklarda bırakmayın. İşinize yaramasa bile fişleme uygulamanızda dursun.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)