İntermediate Çok Zor

Dün itibariyle pre-intermediate seviyesinden intermediate seviyesine zıpladım. Kendimce başarılıydım. Ç ünkü artık rahat rahat okuyordum. Yani öyle sanıyorum.
Fakat beklediğim gibi çıkmadı. İki gündür sözlüğe bakmaktan canım çıktı. Artık o kadar çok bakıyorum ki bildiğim kelimelere de bakmak zorunda hissediyorum. Alışkanlık mı oldu nedir?
Bir arkadaş bana hiç bulaşma seviyelere, direkt makale oku, o tür kelimelere yoğunlaş demişti ama asıl mevzu kelime ezberleme değil. Önemli olan kelimeler arasındaki bağı kurabilmek, adamın ne demek istediğini anlamak. Yoksa bazen tüm kelimeleri bilmeme rağmen cümleyi anlayamayabiliyorum.
Neyse, bugünkü sorun hep karşılaştığım sorun. Daha önce de seviye atlarken ilk başta böyle olmuştum. Sonra öyle oluyor ki çatır çatır okuyorum. Gerçi daha hiç Türkçe okur gibi olmadım. Zaten sanırım o zaman gelince bu iş bitmiş olacak.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)