Ne Kadar Değişeceğim

Araştırma görevlisi olduktan sonra pek bir şey yazmadım bloga. Artık pek vakit bulamıyorum. Hem yazacak pek bir şey de bulamıyorum. Ne bileyim sanki artık günlük tarzı bir şey yazmayı doğru bulmadım. Hep ciddi, resim eklenmiş yazılar yazmak da çok vaktimi aldığından uzak durdum.

Geçenlerde benden daha tecrübeli bir arkadaş "Kesinlikle günlük yazmak lazım." dedi. Benim kafama yattı bu. Hem şu an tez yazdığımdan yazı yazmak bana çok gerekliydi. Ne yapayım ne edeyim derken yeni bir blog açmayı düşündüm. Bu kez acaba blogger olmasa mı derken aklıma tumblr geldi. Biraz baktım, bu iş için çok yanlış olduğunu gördüm. Sonra wordpress'e baktım. Gerçekten güzelmiş. Çok fazla teması var ve bazı ayarları blogger'dan daha kullanışlı.

Wordpress'te bir blog açtım. Beş tane yazı yazdıktan sonra "Neden eski blogumda yazmıyorum ki?" diye sordum kendime. Emektar blogumu bırakıp yeni bir blogta yazmak isabetli bir karar mıydı? Ne yani araştırma görevlisi oldum diye geçmişteki beni hor mu görüyordum yoksa?

Bilmiyorum. Belki de araştırma görevlisi olduktan sonraki hayatımı öncekinden farklı gördüm. Sonuçta sadece işim değişmedi. Yaşam biçimimin yanı sıra yaşadığım yer de değişti.

Neyse, an itibariyle bundan sonra hep eski blogumda yazmaya karar vermiş bulunuyorum. Oradaki beş yazıyı da buraya alacağım. Birkaç değişiklik yapabilirim: Yeni kategoriler oluştururum, yazıların çoğunu artık resimsiz yayımlarım ve çok fazla işe yaramaz günlük yazarım.

Nasıl olacaksa da burası benim blogum ve ben yine benim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)