Öğrencinin Beslenmesi

Sağlam kafa sağlam vücutta bulunur demek kolay da sağlam vücuda sahip olmak biz öğrencilerin umurunda değil.
Kafamız olmadan varlığımızın bir anlamı yok. Bunu biyolojik anlamayın. Kafa derken kafa çalıştırmak anlamında diyorum. Maddi açıdan rahat olmayan beyin üretim yapamaz diyoruz da sağlıklı olmayan vücudun üstünde duran kafadaki beyin nasıl çalışsın?
Peki öğrenciler ne yiyor? Tost, ekmek arası döner, poğaça, simit…
Bugün beşte ekmek arası döner yemiştim. Dokuz buçukta eve geldim, bir şey yemeyeceğim, elma falan idare ederim dedim.  Televizyonda hangi kanala baksam bir şeyler yiyorlardı, dayanamadım tost yaptım.
Hala aç olsam da mutluyum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)