Hayırlısı

Okula gitmek üzere evden çıkıyordum. Tam bahçe kapısını kapattım ki sokaktan geçmekte olan bir amca bana "hayırlı günler" dedi. Ben de onun dediğinin aynıyla mukabelede bulundum.

Amca konuşmaya başladı: "Ben bu aralar herkese hayırlı günler diyorum. Gerçi bazıları buna kızıyor ama olsun. Şu an en çok hayıra ihtiyacımız var. Aklı, vicdanı ve sairesi olan hayır der." dedi. 

Hiçbir şey demedim tabi. Ne diyeyim ki? Bu tipler biz "İyi günler" yerine "Hayırlı günler" dediğimiz için bize kızan, "Siz Arap hayranısınız!" diyen tiplerdi. 

Amcaya "Hayırlısı" dedim, yoluna gitti. Ben kendi istediğimi kastettim, o kendi istediğini anladı. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Göz Kırmızı Tokat

Grub Kurtarma

Üzüntü Giderme Aracı

GM Discovery Eduroam Bağlantısı

Çay mı Şerbet mi

Bakış Açısı

Öğretme(n)